درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34786صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 6 شهریور 1400 - 07:22
نوشتن نطق یا سخنرانی
پس از نگارش، متن سخنرانی را بلند بخوانید تا انسجام و فصاحت آن حفظ شود. سخنرانی یک مقاله نیست. اگر بد فهمیده شود نمی توان آن را قرائت کرد. سوال و جواب های عمومی را بنویسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعم از این که در کار تهیه متن سخنرانی برای خود و یا برای فرد دیگر هستید، لازم است نکات زیر را که در این مورد به شما یاری می رساند مد نظر قرار دهید:


- مخاطبین را شناسایی کرده و درباره مسایل آن ها تحقیق کنید.


- منظور از تشکیل گردهمایی را کشف کرده و به آن پای بند شوید.


- ببینید که آیا موضوعات دیگری در کار خواهد بود. ببینید که اصلا درباره چه موضوعی هستند.


- پیام واحد مورد نظر خودتان را یعنی آن پیام را که مخاطب از گفته های شما می خواهد بدست بیاورد، تعیین کنید.


- موضوعی را که می توانید برای رساندن پیام های خود به کار ببرید انتخاب کنید. این ممکن است یک عبارت یا یک کلمه که چند بار به کار می برید باشد و یا مقوله ای مثل مسوولیت یا مدیریت شخصی باشد. موضوع یا تم واحده بایستی در پشتیبانی از پیام اصلی در سخن جهت بگیرد.


- با استفاده از نقل قول ها، آمارها، حکایت ها، لطیفه ها، حقایق کمتر شناخته شده، عقاید کارشناسی، خلاقیت های وسیع و مثال ها به سخنرانی خود رنگ و بو بدهید. مواظب باشید که لطیفه ها سبک نباشند. آن را به اجبار به کسی تحمیل نکنید.


- از وسایل دیداری یا بصری مثل پاورپوینت استفاده کنید.


- مختصر صحبت کنید. بررسی ها نشان می دهد که مخاطبین امروز دارای یک حیطه توجه 1000 ثانیه ای هستند و آن کمی بیشتر از 16 دقیقه است.


- به زبان محاوره ای بنویسید. سخنرانی یا گفتار یک بحث عمومی است نه یک سند قانونی.


- پس از نگارش، متن سخنرانی را بلند بخوانید تا انسجام و فصاحت آن حفظ شود. سخنرانی یک مقاله نیست. اگر بد فهمیده شود نمی توان آن را قرائت کرد. سوال و جواب های عمومی را بنویسید.


- به مخاطب چیزی بدهید که درباره آن بیاندیشد و عمل کند.


منبع: روابط عمومی انجمن پزشکان واشنگتن

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد