درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34696صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 1 شهریور 1397 - 18:05
تاثیرات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب بر مردم در سوئد
مشخصات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب را شبیه به تبلیغات برای فروش کالاهای مختلف می‌داند. احزاب برای تبلیغات خود از برخی مشخصه‌های روانشناسانه نیز که شبیه به تبلیغات کالاهاست استفاده می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتخابات نزدیک است. رای دهی به‌صورت پستی آغاز شده و رای‌دهی حضوری در حوزه‌های رای‌گیری نیز در روز نهم سپتامبر در سوئد انجام خواهدشد.

این روزها، خیابان‌ها، محله‌ها و مکان‌های عمومی پر است از آفیش‌های تبلیغاتی احزاب. هدف از این تبلیغات، تاثیرگذاری روی مردم و جذب آنها ست. اما آیا احزاب می‌توانند با این آفیش‌ها و تبلیغات مختلف، مردم را به رای دادن به خود ترغیب کنند؟

از سوی دیگر، این تبلیغات و آفیش‌ها با شعارهای مختلفی که معرفی می‌کنند، چگونه تاثیری به ویژه از نظر روانی بر مردم می‌گذارند.

پری عیسازاده، روان‌شناس ساکن استکهلم، در گفتگویی با بخش فارسی- دری رادیو سوئد، مشخصات روانی آفیش‌های تبلیغاتی احزاب را شبیه به تبلیغات برای فروش کالاهای مختلف می‌داند.

به گفته‌ پری عیسازاده، احزاب برای تبلیغات خود از برخی مشخصه‌های روانشناسانه نیز که شبیه به تبلیغات کالاهاست استفاده می‌کنند.

انتخاب یک حزب برای رای دادن، آسان نیست. برخی از مردم ممکن است به حزب خاصی علاقمند باشند و به آن رای بدهند، اما ازجمله برای کسانی که تازه به سوئد آمده و آشنایی چندانی با جامعه و ایدئولوژی این احزاب ندارند، انتخاب، دشوار است. پرسشی که در این میان پیش می‌آید، کارآیی این آفیش‌های تبلیغاتی و موفق شدن آنها به جذب افراد است. این پرسش را نیز با پری عیسازاده درمیان گذاشتم.
 

 


 





 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد