درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:51   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34681صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 30 مرداد 1397 - 22:49
نقد منصفانه و مستند، مقدمات توسعه را فراهم می کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، صبح امروز در نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مدیران رسانه های خراسان جنوبی، با بیان این مطلب افزود: نقدکردن سازنده است و نقد منصفانه و مستند، مقدمات توسعه را فراهم می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، صبح امروز در نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مدیران رسانه های خراسان جنوبی، با بیان این مطلب افزود: نقدکردن سازنده است و نقد منصفانه و مستند، مقدمات توسعه را فراهم می کند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ علی اسماعیلی ادامه داد: برگزاری نشست های صمیمی و تالار های گفت و گو در همه حوزه ها، به صورت مستقیم در شناسایی و رفع مشکلات مؤثر است.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به درپیش بودن هفته دولت و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی، با اطلاع رسانی صحیح و به موقع و بیان دستاوردهای نظام و دولت، در جهت تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه گام بردارند.


اسماعیلی، با بیان اینکه روابط عمومی و رسانه ها یک هدف مشترک را دنبال می کنند، یادآور شد: هدف اصلی ومشترک روابط عمومی و رسانه، آرامش بخشی به جامعه است و باید همه در راستای خیر مشترک و نفع عمومی جامعه تلاش کنند.


وی، افزود: امروزه نیازمند تدوین منشوری مدون در نحوه اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف در استان هستیم و خبرنگاران و روابط عمومی ها برای تحقق این منشور اقدام کنند.


معاون استاندار خراسان جنوبی در ادامه گفت: عرصه خبرنگاری و رسانه، عرصه قضاوت می باشد؛ البته قضاوت موقعیت، نه قضاوت شخص؛ و خبرنگاران باید با نگاه منصفانه و به دور از جریانات سیاسی، عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی را نقد کنند.


وی با تاکید بر ارائه آموزش های تخصصی ویژه خبرنگاران و روابط عمومی ها یادآور شد: تقویت تخصص و بعد حرفه ای رسانه ها و روابط عمومی ها باید مد نظر قرارگرفته؛ چرا که تهیه گزارشات تحلیلی، شناسایی نقاط ضعف و همچنین داشتن خلاقیت در حوزه انجام وظایف، تاثیر بسزایی در توفیق امر اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام دارد.

 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد