درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3468صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 خرداد 1392 - 09:27
دکتر یحیایی ایله ای: روابط عمومی بدون رویکرد علمی پیشرفت نمی کند
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هفت کشور و مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان های کرمان و یزد، کتاب مدیریت علمی روابط عمومی تالیف دکتر یحیایی ایله ای و غلامحسین اسلامی در یزد رونمایی شد.
  

شارا- با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هفت کشور و طی مراسمی با حضور مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استانهای کرمان و یزد، کتاب مدیریت علمی روابط عمومی تالیف دکتر یحیایی ایله ای و غلامحسین اسلامی در یزد رونمایی شد.

به گزارش شارا، در این مراسم طی سخنانی دکتر یحیایی ایله ای گفت: هیچ سازمان و کشوری بدون توجه به رویکردهای علمی رشد و توسعه نیافته است و روابط عمومی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی بیان کرد: رویکرد علمی جایگزین مناسبی برای رویکرد سنتی روابط عمومی است به این معنا که بایستی روش اجرای فعالیتها از کمی به کیفی تغییر کند.

این استاد ارتباطات، ضعف مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها در مهارتهای عمومی ارتباطات و دانش اندک درباره روابط عمومی را از جمله بنیان هایی برشمرد که تمامی فعالیتهای روابط عمومی را تحت الشعاع قرار می دهد و مشکلات بسیاری از جمله بی اعتبار کردن اصل روابط عمومی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بزرگترنی مشکل روابط عمومی ها این است که روابط عمومی ها نمی دانند روابط عمومی چه هست؟ و از همین روی تبلیغات سیاسی و تجاری به جای روابط عمومی به مردم و مشتریان ارایه می شود.

یحیایی ایله ای درباره کتاب مدیریت علمی روابط عمومی یادآور شد: این کتاب بر مبنای مدل های کیفی مدیریت و بر اساس چرخه مستمر بهبود کیفی با تبیین نیازسنجی و تحقیق، برنامه ریزی و سازماندهی، اجرای ارتباطات و ارزیابی فعالیتهای روابط عمومی نگارش شده است و امید است سهمی اندک در علمی شدن فعالیتهای روابط عمومی داشته باشد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد