درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3466صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 6 خرداد 1392 - 09:04
دستور العمل تبلیغات انتخاباتی تشریح شد
اظهار مطالب خلاف واقع، اعلام نظر شخصیت‌ها در تائید نامزدها با ذکر عنوان و مسئولیت آنان، فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری، انجام فعالیت‌های تبلیغاتی توسط مجریان و ناظران انتخاباتی برای نامزدها در قلمرو جغرافیایی مسئولیت خود و تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه حتک حرمت و حیثیت آنها خلاف قانون و مقررات تبلیغات انتخاباتی خواهد بود.
  

شارا- مدیرکمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج با تشریح آئین نامه و دستور العمل تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی از کاندیداها خواست که با شروع زمان قانونی تبلیغات در چارچوب این آئین نامه عمل کنند.

حامد ابراهیم خانی با تشریح آئین نامه و دستورالعمل تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی گفت: کاندیداها باید با آغاز زمان قانونی و معین تبلیغات در چارچوب این آئین نامه عمل کنند.

وی در خصوص عناوین غیر مجاز در تبلیغات کاندیداها که منجر به برخورد قانونی با آنها و بعضا امحاء تبلیغات خواهد شد، اظهار داشت: نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع، اعلام نظر شخصیت ها در تائید نامزدها با ذکر عنوان و مسئولیت آنان، فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری، انجام فعالیت های تبلیغاتی توسط مجریان و ناظران انتخاباتی برای نامزدها در قلمرو جغرافیایی مسئولیت خود و تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه حتک حرمت و حیثیت آنها خلاف قانون و مقررات تبلیغات انتخاباتی خواهد بود.

ابراهیم خانی تصریح کرد: همچنین فعالیت تبلیغاتی له یا علیه نامزدها از طریق صدا و سیما و میز خطابه نماز جمعه ویا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد، استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه ها، ادارات، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداریها و شرکت ها و سازمانهای وابسته به آنها و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی (به هر میزان) استفاده می کنند خلاف قانون است.

مشاور فرماندار کرج اظهار داشت: چاپ آگهی یا مطالب علیه نامزدهای انتخاباتی در مطبوعات و نشریات و درج هرگونه اطلاعات در خصوص درجات تحصیلی و سوابق خدمات و فعالیت ها در آثار تبلیغاتی که مستند به مدارک نیست نیز مصداق بارز تخلف است.

ابراهیم خانی افزود: استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنها اعم از کاغذ پارچه ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از 100*70 سانتی متر و هرگونه پلاکارد با ابعاد بیشتر از 100* 70 جز در محل ستاد تبلیغاتی و همچنین دیوار نویسی، راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو خارج از محدوده محل سخنرانی و یا ستاد تبلیغاتی انتخاباتی نیز ممنوع است.

وی تصریح کرد: پاره یا معدوم کردن عکس و آثار تبلیغاتی سایر کاندیدا، انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی خارج از زمان قانونی، تشکیل ستاد بدون اعلام کتبی محل ستاد تبلیغات و نام مسئول آن به هیات اجرایی، درج مطلب مبنی بر انصراف گروه یا اشخاصی از نامزدهای معین، عدم امحای هرگونه عکس و آثار تبلیغاتی نامزدها از محل شعبه ثبت نام و اخذ رای قبل از اخذ رای، دایر نمودن بیش از یک ستاد تبلیغاتی در روستاها توسط داوطلبین و طرفداران ایشان و دایر کردن بیش از یک ستاد تبلیغات با هر عنوان اعم از مردمی، بانوان، جوانان و.. در هر منطقه شهرداری توسط نامزدها و طرفداران آنها نیز از جمله موارد تخلف کاندیداها محسوب می‌شود که ابراهیم خانی به آنها اشاره کرد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج همچنین در خصوص عناوین مجاز در تبلیغات کاندیداها در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: استفاده از امکانات محلی، در اختیار قرار دادن محل‌های مناسبی برای الصاق و یا ارائه آثار تبلیغاتی نامزدها توسط شهرداری‌ها، استفاده از امکانات تبلیغی موسساتی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌کنند با رعایت ضوابط و انعقاد قرارداد و اخذ وجه از اشخاص حقیقی و حقوقی مثل نشریات وابسته به دولت در تبلیغات انتخاباتی مجاز می باشد.

ابراهیم خانی گفت: استفاده از اماکن عمومی و دولتی مشروط به اخذ مجوز از مقامات ذیصلاح و پرداخت هزینه برابر برای تمامی نامزدها و طرفداران آنها، توزیع آثار تبلیغاتی نامزدها از طریق شرکت پست با رعایت چارچوب اساسنامه آن، برگزاری برنامه سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها و استفاده از امکانات محل که بخشداری‌ها به صورت محل‌های مناسب اعم از ثابت و یا سیار بر اساس الصاق یا ارئه آثار تبلیغاتی نامزدها معین کرده اند نیز برای کاندیداها مجاز و در چارچوب ضوابط خواهد بود.

مدیرکمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج تاکید کرد: نامزدها می توانند در هر منطقه شهرداری یک ستاد تبلیغاتی انتخابات جهت ساماندهی فعالیت های تبلیغاتی خود و طرفدارانشان دایر کنند.

ابراهیم خانی افزود: چاپ عکس و پوستر حداکثر در دو فرم (دو نوع پوسترکاغذی) و جزوه و تراکت و زندگی نامه و نوشتن مطالب تبلیغاتی در صدر یا ذیل پوسترها و انتشار اعلام نظرشخصیت ها (بدون ذکر عنوان و مسئولیت آنها)، مجامع، احزاب و گروههای مجاز، در تائید نامزد انتخاباتی با ارائه مستند و مدرک کتبی و امضاء شده مربوط به تائید حمایت از ایشان نیز بلا اشکال است.

وی در پایان ضمن هشدار به کاندیداها در خصوص تبلیغات درشعب اخذ رای، بیان داشت: مسئولان نظارت برانتخابات مجازند تا قبل از اخذ رای، در صورت مشاهده هرگونه عکس و آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در شعب آنها را امحا کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد