درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:58   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34438صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 15 مرداد 1397 - 21:30
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی: تلقی نسبت به روابط عمومی‌ها باید متناسب با شرایط تغییر کند
علی لاریجانی امروز رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی با بیان اینکه تلقی نسبت به روابط عمومی‌ها باید متناسب با شرایط تغییر کند، بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید در خود تغییر به وجود آورند و ابتکار داشته باشند، البته باید توجه داشت که روابط عمومی علم پیچیده‌ای است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: تلقی نسبت به روابط عمومی‌ها باید متناسب با شرایط تغییر کند.

به گزارش شارا به نقل از خانه ملت،‌ علی لاریجانی امروز رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی با بیان اینکه تلقی نسبت به روابط عمومی‌ها باید متناسب با شرایط تغییر کند، بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید در خود تغییر به وجود آورند و ابتکار داشته باشند، البته باید توجه داشت که روابط عمومی علم پیچیده‌ای است.

وی با بیان اینکه اکنون برخی روابط عمومی‌ها در قسمت پایینی از سازمان‌‎های خود قرار دارند، افزود: روابط عمومی کار ظریف و فن مهمی است و مدیران کشور باید به صرافت بیفتند تا روابط عمومی را ممتاز کنند، همچنین پیوست رسانه‌ای داشتن برای موضوعات مهم امر خوبی است.

*نارسایی داخلی در اطلاع رسانی داریم
لاریجانی با بیان اینکه تهمت، افترا و تحقیر وجود دارد و ابزارهای مدرن نیز بیان این موضوعات را تسهیل کرده است، ادامه داد: در فضایی تنفس می کنیم که نارسایی داخلی در اطلاع رسانی داریم و از بیرون نیز عملیات روانی انجام می شود در این شرایط باید بیشتر از گذشته کار کنید و از اطلاعات استفاده ببرید.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور با بیان اینکه اگر ضعفی در سیستم های اداری از نظر فهم موضوع وجود دارد، روابط عمومی‌ها با درست عمل کردن، شیرین کردن موضوع و نشان دادن نتایج باید مدیران را با خود همراه کنند، گفت: مسئولیت ما در این شرایط مضاعف است و باید کار را عمیق تر، دقیق تر و با پشتکار بیشتری انجام دهیم.

*مسئولان اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی از همه ابزارها استفاده نمی‌کنند
رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: فکر می‌کنم از همه ابزارها استفاده نمی کنید، خبررسانی بخش نازلی از کار شما است، روابط عمومی ها باید بر اراده ها تاثیر بگذارند.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در این شرایط سخت که آمریکایی‌ها به کشور فشار وارد می‌کنند به سرمایه‌گذاری نیاز داریم، گفت:باید شما متوجه باشید که در این شرایط چه کاری باید انجام شود و این موضوع را به مردم منتقل کنید.

وی با بیان اینکه در گذشته امکان بالقوه‌ای در کشور وجود داشت ولی به دلیل سهل‌خوری و واردات، تولید ملی به وجود نیامد، افزود: اکنون باید برای سرمایه‌گذاری بستر را فراهم کنیم که در نتیجه آن تاب آوری بیشتری خواهیم داشت.

*دشمنان می‌خواهند مردم را ناامید کنند
لاریجانی ادامه داد: اگر تئوری برای شرایط فعلی کشور داشته باشیم و هر کدام در بخش خود از طریق رسانه‌ها می‌‌توانیم شرایط را به مردم منتقل کنیم، دشمنان می‌خواهند مردم را ناامید کنند ولی اگر مکانیزم صحیحی را دنبال کنیم می‌توان با فهم مشترک مشکلات را حل کرد.

انتقاد از عدم تفویض اختیارات وزرا به استان‌ها
لاریجانی ادامه داد: بسیاری از اختیارات به استان‌ها تفویض نشده و مردم برای دریافت مجوز باید به تهران بیایند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی گفت: شما به مسئولان بخش‌های خود بگویید تا در حوزه مقررات ضوابط را تغییر دهند و برای اصلاح قوانین نیز در صورت لزوم اقدام کنند.

وی افزود: وزارت نیرو اعلام کرده 5 هزار مگاوات در زمان پیک مصرف کمبود برق داریم در حالی که بر اساس قانون برنامه باید مقداری از برق را از طریق انرژی خورشیدی تأمین کرد اما اکنون هر کسی بخواهد در انرژی خورشیدی سرمایه‌گذاری کند باید مجوزهای مختلفی بگیرد چه ایرادی دارد که وزارت نیرو اعلام کند هر کسی بدون مجوز من می‌تواند در حوزه انرژی خورشیدی کار کند و وزارت جهاد کشاورزی نیز زمین مجانی در اختیارش قرار دهد و برق تولیدی را بخرد.

لاریجانی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند موانع سرمایه‌گذاری را شناسایی دقیق کنند و به اطلاع وزیر و معاونین وزرا برسانند و با اصلاح بخشنامه ها موانع سرمایه‌گذاری نیز رفع می‌شود.

در کشورهایی که با نفت اداره می‌شوند معمولاً نگاه ارباب و رعیتی وجود دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هنگامی که مردم به دستگاه‌های اجرایی رجوع می‌کنند باید با احترام پاسخگوی آنها باشید تا احساس همدلانه‌ای با شما داشته باشند. در کشورهایی که با نفت اداره می‌شوند معمولاً نگاه ارباب و رعیتی وجود دارد؛ اما این غلط است و باید بدانیم فلسفه وجودی دستگاه های اجرایی خدمت به مردم است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شاید منابع مالی کمی داشته باشند ولی بیان درست، با مردم لطف و تکریم ارباب رجوع را از آنها نگرفته‌اند، باید ارتباطات دوطرفه باشد ولی برخی دستگاه ها به مردم بی‌اعتنایی می‌کنند که این مشکل باید علاج شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار روابط عمومی ها اهمیت بالایی دارد، گفت: کم لطفی به روابط عمومی ها کم نیست و درک کار آن ها جا نیفتاده و باید تلاش کنید تا جایگاه خود را به دست آورید.

وی افزود: به صدا و سیما توصیه می کنم تا ابتکارات شما در بیان خدمات دستگاه های اجرایی و خدمات نظام را مورد حمایت قرار دهد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد