درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 22:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34407صفحه نخست » یکشنبه، 14 مرداد 1397 - 12:58
رونمایی از لوگوی جدید شیپور
نشست تغییر لوگو سایت شیپور با حضور رضا اربابیان مدیر عامل شیپور، نیما اشرف زاده مدیر مارکتینگ، نوید ایران بهار مدیر روابط عمومی شیپور و سعید طاوسی طراح لوگو و مجموعه همکاران بخش های مختلف شیپور برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست تغییر لوگو سایت شیپور با حضور رضا اربابیان مدیر عامل شیپور، نیما اشرف زاده مدیر مارکتینگ، نوید ایران بهار مدیر روابط عمومی شیپور و سعید طاوسی طراح لوگو و مجموعه همکاران بخش های مختلف شیپور برگزار شد.
 
 رضا اربابیان در ابتدای این نشست گفت: لوگوی قبلی سایت چند سال پیش و با هدف ارایه چهره‌ای دوستانه، گرم و جوان طراحی شده بود تا بتواند ارتباط خوبی با مردم پیدا کند. برای طراحی آن، تمرکز ما در آن زمان، بیشتر بر سایت بود اما بعد ها مشکلی با لوگو سابق برخوردیم و متوجه شدیم آن لوگو، نمی تواند با همه اقشار جامعه ارتباط برقرار کند و بیش از اندازه فانتزی است. بنابراین به این نتیجه رسیدیم که باید لوگویی داشته باشیم که علاوه بر صمیمی و گرم بودن، مورد اقبال اکثریت جامعه مخاطبان قراربگیرد.
 
 به گفته اربابیان، همچنین چون لوگوی سابق به هدف استفاده در سایت طراحی شده بود برای اپلیکیشن موبایل آن چنان که باید بهینه نبود. این در حالی است که بیشترین مخاطبان شیپور، امروزه از طریق اپلیکیشن با ما در ارتباط هستند. بنابراین باید از لوگویی استفاده کنیم که بتوان از آن در تمام فضاهای کاری بهره برد.
 
 مدیرعامل شیپور افزود: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم مشکل لوگوتایپ ما بود که به زبان انگیلیسی طراحی شده بود و می توانست خوانش ها و نگارش های متفاوتی داشته باشد و همچنین چون زبان مادری ما فارسی است، تصمیم گرفتیم که آن هم به زبان فارسی تغییر کند.
 
 اربابیان در ادامه افزود: نزدیک یک سال است که ما دیگر در تبلیغات از لوگوی قبلی شیپور استفاده نکرده¬ایم. در کمپین های تبلیغاتی مان نیز فقط از نام شیپور استفاده کردیم تا لوگو سابق را در ذهن مردم کمرنگ کنیم و در این یک سال روی لوگوی جدیدمان و طراحی آن متمرکز شدیم تا امروز که به این لوگو رسیدیم. این لوگوی جدید نیازهای ما را بر طرف می کند.
 
 در ادامه نشست نیما اشرف زاده مدیر مارکتینگ شیپور بیان کرد: بیش از یک سال است که تغییر لوگو در ذهن تیم شیپور وجود داشت و تقریبا از 8 ماه پیش، کار طراحی لوگو را با تیم شیپور آغاز کردیم. باید این نکته را عنوان کنم که طراحی لوگوی جدید شرکت توسط تیم طراحی خود شرکت صورت گرفته است. ما ابتدا نیازهایی که برای لوگو مدنظرمان بود بیان کردیم و از همکاران تیم طراحی شیپور خواستیم که طرح ها و ایده های خودشان را نسبت به خواسته‌های ما را ارایه کنند و پس از جلسات متعددی که داشتیم، لوگوی طراحی شده توسط سعید طاوسی که یکی از طراحان تیم شیپور است، انتخاب شد.
 
 سعید طاوسی طراح لوگوی جدید شیپور عنوان کرد: ما در طراحی جدید مطالعات گسترده‌ای انجام دادیم و براساس این مطالعات، گروه سنی کاربرانمان را 18 سال به بالا در نظرگرفتیم. در مطالعه اولیه به نکات قابل توجه ای رسیدم به عنوان مثال از آن جا که لوگو تایپ فارسی نداشتیم، مردم در خوانش دچار مشکل می شدند. همچنین شیپور یک رنگ اصلی هم نداشت و در لوگوی آن چند رنگ دیده می شد. همچنین گاهی از دید بعضی مخاطبین مفهوم لوگو نا مانوس بود.
 
 در جلساتی که برای طراحی لوگو داشتیم، چهار مشخصه اصلی را مدنظر قراردادیم که لوگو بر اساس آن ها طراحی شود. اول اینکه ساده باشد و هرکس در نگاه اول بدون هیچ توضیحی آن را بفهمد؛ دوم اینکه با کاربران خودمانی باشد؛ سوم اینکه حس اعتماد را ایجاد کند و آخرین مورد، این بود که بتوانیم به لوگویی برسیم که در تمام فضاهای کاری و پلتفورم های شیپور، به صورت یکپارچه از آن استفاده کنیم.
 
 به طور ساده اگر بخواهم لوگوی جدید شیپور را تعریف کنم یک ساز کلارینت با زاویه 20 درجه است که نشان می دهد که در حال نواخته شدن است.
 
 لازم به ذکر است نسخه جدید کلیه پلتفرم های شیپور اعم از اندروید، آی او اس و سایت از چند روز آینده با لوگوی جدید ادامه فعالیت خواهند داد.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد