درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34241صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 30 تیر 1397 - 10:34
سخنرانی آسانسوری
سخنرانی آَسانسوری شیوه ای خوب و مناسب برای معرفی خودتان است، حتی زمانی که قصد آنچنان جدی برای اقناع یک مشتری جهت فروش به وی را نداشته باشید، مثلا در رویدادهایی با هدف شبکه سازی یا مقاصد مرتبط دیگر.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی که برای اولین بار با یک مشتری ملاقات می کنید، تنها صحبت و ارائه که باید داشته باشید، می تواند در قابل یک سخنرانی آسانسوری خلاصه شود. این یک سخنرانی و ارائه خیلی کوتاه است که شما و شرکت شما را معرفی کرده و یک یا دو مورد از منافع حاصل از همکاری با شما یا شرکت شما را ارائه می کند.

 

یک سخنرانی آسانسوری موجب کنجکاوی بیشتر مشتری در مورد محصول شما می شود. اینگونه این مشتری شماست که از شما درخواست اطلاعات بیشتری می کند، به جای اینکه شما از وی اجازه بخواهید تا فرصت ادامه دادن به صحبت را به شما بدهند.

 

سخنرانی آَسانسوری شیوه ای خوب و مناسب برای معرفی خودتان است، حتی زمانی که قصد آنچنان جدی برای اقناع یک مشتری جهت فروش به وی را نداشته باشید، مثلا در رویدادهایی با هدف شبکه سازی یا مقاصد مرتبط دیگر.

سخنرانی آسانسوری همچنین می تواند به عنوان مقدمه ای برای یک تماس از پیش هماهنگ نشده مورد استفاده قرار بگیرد. اما زمانی که علاقه و توجه مخاطب را تحریک کردین، باید قدری جریان انتقال اطلاعات به مخاطب را سرعت ببخشید.

 

 اصولا طول زمان یک تماس هماهنگ نشده بیشتر از یک سخنرانی آسانسوری است، اما با این وجود هدف نهایی آن ترغیب مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر است و نه نهایی کردن فروش. در حالت ایده‌آل تماس هماهنگ نشده شما آنقدر به مخاطب شما اطلاعات می دهد که وی ترغیب شود در جلسه ای با شما شرکت کند، اما دیگر فراتر از آن نمی رود. حجم بالایی از اطلاعات در مراحل اولیه چرخه فروش می تواند در واقع به ضرر شما تمام شود، چرا که مخاطب ممکن است تصور کند که به قدر کافی از شما اطلاعات دریافت کرده و دیگر نیازی به اطلاعات بیشتر ندارد.

 

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد