درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34235صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 29 تیر 1397 - 23:26
متاسفانه پنجره روابط عمومی ها غبار گرفته است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان،گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در طی سالیان دراز، غالباً درونگرا بوده و در آن چندان به روابط عمومی توجهی نشده است. این در حالی است که بایستی روابط عمومی این سازمان، شفاف ترین و به روزترین اطلاعات و آمار را در اختیار عموم مردم قرار دهد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان،گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در طی سالیان دراز، غالباً درونگرا بوده و در آن چندان به روابط عمومی  توجهی نشده است. این در حالی است که بایستی روابط عمومی این سازمان، شفاف ترین و به روزترین اطلاعات و آمار را در اختیار عموم مردم قرار دهد.
 
 به گزارش شارا، شهرام طهماسبی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان زنجان افزود : تجزیه و تحلیل شرایط و موقعیت و آینده سازمان از حوزه روابط عمومی حاصل می شود، بنابر این در روابط عمومی بایستی بیش از گذشته از تفکرات علمی و تخصصی استفاده کرد.
 
 وی با بیان اینکه یکی از اتاق های فکر استان در مسائلی توسعه ای باید روابط عمومی باشد، تأکید کرد: بایستی مطالعات و پژوهشهای گسترده تر، عمیق تر و دقیق تری در حوزه روابط عمومی انجام گیرد که جهاد دانشگاهی نیز همکاری خود را اعلام کرده است.
 
 طهماسبی اظهار داشت: روابط عمومی بایستی همانند پنجره ای باشد که رو به بیرون باز شود اما اکنون متاسفانه این پنجره یک طرفه و غبارگرفته است. مسائل محرمانه ای در سازمان های اجرایی وجود ندارد و همه اطلاعات باید شفاف و دقیق توسط روابط عمومی سازمان ها در اختیار عموم مردم قرار گیرد.
 
 وی ادامه داد: مدیران باید این درک درست را داشته باشند که اگر اطلاعات سازمان ها در اختیار عموم مردم قرار گیرد و شفاف سازی در مورد آنها اتفاق بیفتد سود و منفعت بسیار بیشتری نسبت به بایگانی این اطلاعات برای آن ها وجود خواهد داشت.
 
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه نگاه ما به مدیریت و روابط عمومی، تخصصی و حرفه ای نیست، تأکید کرد: بعضی از کارشناسان حوزه روابط عمومی آموزش کافی و تخصصی ندیده اند و این نگاه غیرحرفه ای به ذینفعان و سیستم ما آسیب می زند. بنابر این افراد نیمه حرفه ای و غیرحرفه ای حوزه روابط عمومی باید دوره های آموزشی تخصصی را بگذرانند.
 
 وی با بیان اینکه ما بایستی تفکر نامحرم بودن ذینفعانمان را با تفکر راهبردی عوض کنیم، تصریح کرد: در واقع اتاق تفکرات ما باید شیشه ای باشد و همه اطلاعات به طور شفاف در اختار ذینفعان قرار گیرد. ما باید شناخت درستی از ذینفعان خود و خواسته های آنها داشته باشیم تا بتوانیم خدمات مناسبی را به آنها ارائه دهیم.
 
 طهماسبی در پایان صحبت های خود با بیان اینکه مقدمه هر حرکتی در جامعه ما، آموزش است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های علمی اساتید و آموزش های تخصصی در راه هموار کردن مسیر توسعه استان استفاده نمود و این توسعه باید از روابط عمومی آغاز شود.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد