درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34179صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 27 تیر 1397 - 11:01
مدیرعامل بانک رفاه: روابط عمومی باید بین نیازهای مشتریان و توانمندی های بانک همسویی ایجاد کند
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: روابط عمومی باید بتواند بین نیازهای مشتریان و توانمندی های بانک همسویی و تناسب ایجاد کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: روابط عمومی باید بتواند بین نیازهای مشتریان و توانمندی های بانک همسویی و تناسب ایجاد کند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر محمد علی سهمانی در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید روابط عمومی بانک رفاه که با حضور مدیران و روسای این بانک برگزار شد با بیان اینکه شفافیت منجر به اعتماد مشتریان می شود اظهار داشت: برای شفافیت باید حقایق و واقعیت ها توسط روابط عمومی منعکس شود. برای این منظور روابط عمومی باید بتواند بین نیازهای مشتریان و توانمندی های بانک همسویی و تناسب ایجاد کند. در غیر این صورت ممکن است برای مشتریان انتظاراتی به وجود آید که از توان سازمان خارج باشد. بنابراین روابط عمومی باید با آگاهی از وظایف خود، شفافیت، اطلاع رسانی و اطلاع یابی دقیق را در دستور کار خود قرار دهد.


وی با تاکید بر مسئله شفافیت و ارائه اطلاعات درست و شفاف به مخاطبان گفت: بانک به دنبال معرفی شفاف خود به مشتریان است. حداقل انتظار این است که خدمات و توانمندی های بانک به نحو شایسته ای به ذی نفعان معرفی شود. روابط عمومی در این زمینه لازم است با بهره مندی از ابزارهای نوین اطلاع رسانی نقش تاثیر گذاری ایفا کند.


دکتر سهمانی گفت: حوزه روابط عمومی دارای نقش اثرگذار در فعالیت های درون و برون سازمانی است. نقش هایی که با ایفای درست و به موقع آن می تواند از کیان سازمان و جایگاه آن نزد افکار عمومی دفاع و محافظت کند.


مدیرعامل بانک رفاه در تشریح نقش روابط عمومی به عنوان حلقه واسط بین بانک و ذی نفعان و سخنگوی مدیریت عالی اظهار داشت: نظام بانکی هم اکنون در اقتصاد ایران نقش تأثیر گذاری ایفا می کند و منشأ خدمات بسیار زیادی در سطح جامعه است. روابط عمومی باید به نحو بسیار مطلوبی این خدمات را برای تمامی آحاد جامعه تشریح کند و تصویر مطلوبی در افکار عمومی از نظام بانکی خلق و حک کند.


مدیرعامل بر ضرورت حضور مستمر و فعال در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: حوزه روابط عمومی باید به صورت هوشمند و چابک با اصحاب رسانه، ذی نفعان، شبکه های مجازی و تمامی مجاری ارتباطی جامعه تعامل نزدیک و هدفمند داشته باشد و از این طریق بانک را به خوبی در جامعه معرفی و تصویر مطلوبی از آن خلق کند.
مدیر عامل بانک رفاه درخصوص استفاده از فناوری های مدرن ارتباطی و اطلاع رسانی افزود: بهره مندی از ابزارهای نوین و فناوری اطلاعات ویژه حوزه های IT و فناوری اطلاعات نیست، روابط عمومی ها نیز برای اثربخشی فعالیت های خود باید از این ابزارها به نحو مطلوب استفاده کنند.


مدیرعامل در خاتمه از حضور حبیب پور و خدمات ایشان در حوزه روابط عمومی قدردانی کرد و گفت: دکتر سعیدی به عنوان یکی از مدیران با تجربه، متعهد و متخصص و دارای دانش آکادمیک در حوزه روابط عمومی به شمار می روند و براساس نظر مدیریت عالی بانک به عنوان یکی از بهترین گزینه های راهبردی حوزه روابط عمومی، می توانند منشأ اثرات خیر باشند. امیدواریم با بهره مندی ازظرفیت و توان موجود بیش از پیش موفق باشند.


دکتر سعیدی رئیس جدید اداره روابط عمومی نیز طی سخنانی با قدردانی از حسن نظر مدیران عالی بانک، حوزه روابط عمومی را حوزه ای بسیار حساس خواند و اظهار داشت: مهم ترین مسئولیت روابط عمومی افزایش اعتبار، مقبولیت و شهرت سازمان نزد افکار عمومی است.


مهم ترین نقش آن به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبان، مشتریان ، ذینفعان، سهامداران و کارکنان است و می تواند در راستای تنویر افکار عمومی گام های موثری بردارد.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد