درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:14   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34166صفحه نخست » دوشنبه، 25 تیر 1397 - 22:31
شرکت مایکروسافت درباره خطرات تکنولوژی تشخیص چهره هشدار داد
براد اسمیت، مدیر امور قضائی شرکت مایکروسافت به دلیل آنچه خطرات مرتبط با حریم خصوصی و آزادی‌های فردی خواند، خواستار وضع شدن یک چهارچوب قانونی برای تکنولوژی‌های تشخیص‌‍ چهره شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- براد اسمیت، مدیر امور قضائی شرکت مایکروسافت به دلیل آنچه خطرات مرتبط با حریم خصوصی و آزادی‌های فردی خواند، خواستار وضع شدن یک چهارچوب قانونی برای تکنولوژی‌های تشخیص‌‍ چهره شد.

به گزارش شارا، سمیت از دولت آمریکا خواست قوانینی وضع کند که چهارچوب‌های قانونی استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره را تعیین کند.

در مقاله‌ای که مدیر امور قضائی شرکت مایکروسافت منتشر کرد، آمده: «به دولتی فکر کنید که همه رفت‌ و آمدهای شما در ماه گذشته را بدون علم و آکاهی شما زیر نظر داشته است. پایگاه داده‌ای را تصور کنید که اطلاعات همه افراد شرکت‌کننده در یک تجمع سیاسی را در خود دارد.»

داده‌های جمع‌آوری‌شده به شرکت‌ها و دولت‌ها اجازه زیرنظر گرفتن مشتریان و استفاده از این داده‌های برای اتخاذ تصمیمات مهم درباره این افراد، مثل اعطاء وام و یا استخدام را می‌دهد.

براد اسمیت گفت که این موضوعات "مسئولیت شرکت‌هایی که این تکنولوژی‌ها را توسعه می‌دهند، افزایش می‌دهد... ما خواستار قوانین دولتی و دقیقی برای تعیین چهارچوب استفاده قابل قبول از تکنولوژی‌های تشخیص چهره هستیم.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد