درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:29   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34134صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 23 تیر 1397 - 06:47
درس های روابط عمومی که می توانید از جام جهانی بگیرید
ترجمه: حنانه باقریان - جام جهانی شاید در بین سایر رقابت ها بیشترین تعداد تماشاچی را در دنیا داشته باشد. این مسابقه سی و دو تیم فوتبال برتر دنیا را در شامل می شود که بر سر دستیابی به این جام با هم رقابت می کنند. این رقابت همچنین برای کسانیکه در روابط عمومی کار می کنند در بردارنده نکات مهم توسعه راهبرد روابط عمومی ست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جام جهانی شاید در بین سایر رقابت ها بیشترین تعداد تماشاچی را در دنیا داشته باشد. این مسابقه سی و دو تیم فوتبال برتر دنیا را در شامل می شود که بر سر دستیابی به این جام با هم رقابت می کنند. این رقابت همچنین برای کسانیکه در روابط عمومی کار می کنند در بردارنده نکات مهم توسعه راهبرد روابط عمومی ست.

نقشه بازی ای را طراحی کنید که شامل پیش بینی و غلبه بر موانع و اجرا و دستیابی به اهداف است. فراموش نکنید که این برنامه رسانه های اجتماعی به خصوص توئیتر را شامل شود. من تعدادی روزنامه نگار را در توئیتر دنبال می کنم و این از چند جهت برای من سودمند بوده است. دنبال کردن آن ها باعث می شود هر روزنامه نگار را بشناسم و در رابطه با خبرهایی که پوشش می دهند به روز باشم.


خوب است که در توئیتر ارتباطات گروهی داشته باشیم. برای مثال اگر با ارباب رجوعانی که در بخش انرژی یا سلامت کار می کنند سر و کار دارید هر کدام را در لیستی جداگانه قرار دهید تا زمانی که وقت دارید بتوایند به اسامی نگاهی بیندازید.


تیم خود را بشناسید. به علاوه تیم ارتباطات و بازاریابی داخلی تان، رسانه را نیز به عنوان عضوی از تیم خود بپذیرید که پیام شما را به گوش ها می رساند. با کار روزنامه نگارانی که سعی دارید با آن ها ارتباط برقرار کنید آشنا شوید. داستان ها و پست های لینکداین و توئیترشان را بخوانید.


رقبای خود را در بشناسید. آلمان، قهرمان جام جهانی گذشته، اخیرا توسط مکزیک که تیمی ضعیف است شکست خورد. شکست آلمان بدین طریق نشان می دهد که هیچوقت نباید قدرت خود را دست کم بگیرید. اینکه تیم روابط عمومی شما کوچک است بدین معنی نیست که در افزایش آگاهی عمومی از شرکت خود موفق نخواهید بود.


به حمله و دفاع خوب نیازمندید. فراموش نکنید علاوه بر استراتژی جامع ارتباطات به برنامه بحران ارتباطات نیز نیازمندید. فقط عواقب قانونی نیست که باید نگرانش باشید. اغلب قضاوت هایی که در دادگاه افکار عمومی بر شما می شود به اندازه قضاوت های دادگاه قانون برای حرفه تان سهمگین است. نتیجه بحران می توانید تاثیری عمیق بر شهرت و ارزش اقتصادی شرکت تان داشته باشد.


بر هدفتان متمرکز باشید. از وسوسه صرفا هدف قرار دادن رسانه هایی که تیراژ بالا دارند پرهیز کنید. حواستان باشد مخاطب هدف شما چه کسی است. چون تیراژ روزنامه ای بالاست دلیلی بر آن نیست که خوانندگان آن خریداران خدمت شما هستند. آنقدر روی نویسندگان و گزارش های سنتی تمرکز نکنید که بلاگر ها را فراموش کنید.


موفقیت هایتان را تبلیغ کنید. برای رقابت و به حداکثر رساندن سرمایه گذاری، روابط عمومی باید بخشی از تلاشهای ارتباطی یکپارچه شما باشد. هرگاه از جایگاه خود در روزنامه مطمئن شدید آن از طریق تمام کانال های دیجیتالی مانند پست کردن در رسانه های اجتماعی و اضافه کردن به اتاق خبر آنلاین تان نشر دهید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد