درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:08   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34134صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 23 تیر 1397 - 07:23
درس های روابط عمومی که می توانید از جام جهانی بگیرید
ترجمه: حنانه باقریان - جام جهانی شاید در بین سایر رقابت ها بیشترین تعداد تماشاچی را در دنیا داشته باشد. این مسابقه سی و دو تیم فوتبال برتر دنیا را در شامل می شود که بر سر دستیابی به این جام با هم رقابت می کنند. این رقابت همچنین برای کسانیکه در روابط عمومی کار می کنند در بردارنده نکات مهم توسعه راهبرد روابط عمومی ست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جام جهانی شاید در بین سایر رقابت ها بیشترین تعداد تماشاچی را در دنیا داشته باشد. این مسابقه سی و دو تیم فوتبال برتر دنیا را در شامل می شود که بر سر دستیابی به این جام با هم رقابت می کنند. این رقابت همچنین برای کسانیکه در روابط عمومی کار می کنند در بردارنده نکات مهم توسعه راهبرد روابط عمومی ست.

نقشه بازی ای را طراحی کنید که شامل پیش بینی و غلبه بر موانع و اجرا و دستیابی به اهداف است. فراموش نکنید که این برنامه رسانه های اجتماعی به خصوص توئیتر را شامل شود. من تعدادی روزنامه نگار را در توئیتر دنبال می کنم و این از چند جهت برای من سودمند بوده است. دنبال کردن آن ها باعث می شود هر روزنامه نگار را بشناسم و در رابطه با خبرهایی که پوشش می دهند به روز باشم.


خوب است که در توئیتر ارتباطات گروهی داشته باشیم. برای مثال اگر با ارباب رجوعانی که در بخش انرژی یا سلامت کار می کنند سر و کار دارید هر کدام را در لیستی جداگانه قرار دهید تا زمانی که وقت دارید بتوایند به اسامی نگاهی بیندازید.


تیم خود را بشناسید. به علاوه تیم ارتباطات و بازاریابی داخلی تان، رسانه را نیز به عنوان عضوی از تیم خود بپذیرید که پیام شما را به گوش ها می رساند. با کار روزنامه نگارانی که سعی دارید با آن ها ارتباط برقرار کنید آشنا شوید. داستان ها و پست های لینکداین و توئیترشان را بخوانید.


رقبای خود را در بشناسید. آلمان، قهرمان جام جهانی گذشته، اخیرا توسط مکزیک که تیمی ضعیف است شکست خورد. شکست آلمان بدین طریق نشان می دهد که هیچوقت نباید قدرت خود را دست کم بگیرید. اینکه تیم روابط عمومی شما کوچک است بدین معنی نیست که در افزایش آگاهی عمومی از شرکت خود موفق نخواهید بود.


به حمله و دفاع خوب نیازمندید. فراموش نکنید علاوه بر استراتژی جامع ارتباطات به برنامه بحران ارتباطات نیز نیازمندید. فقط عواقب قانونی نیست که باید نگرانش باشید. اغلب قضاوت هایی که در دادگاه افکار عمومی بر شما می شود به اندازه قضاوت های دادگاه قانون برای حرفه تان سهمگین است. نتیجه بحران می توانید تاثیری عمیق بر شهرت و ارزش اقتصادی شرکت تان داشته باشد.


بر هدفتان متمرکز باشید. از وسوسه صرفا هدف قرار دادن رسانه هایی که تیراژ بالا دارند پرهیز کنید. حواستان باشد مخاطب هدف شما چه کسی است. چون تیراژ روزنامه ای بالاست دلیلی بر آن نیست که خوانندگان آن خریداران خدمت شما هستند. آنقدر روی نویسندگان و گزارش های سنتی تمرکز نکنید که بلاگر ها را فراموش کنید.


موفقیت هایتان را تبلیغ کنید. برای رقابت و به حداکثر رساندن سرمایه گذاری، روابط عمومی باید بخشی از تلاشهای ارتباطی یکپارچه شما باشد. هرگاه از جایگاه خود در روزنامه مطمئن شدید آن از طریق تمام کانال های دیجیتالی مانند پست کردن در رسانه های اجتماعی و اضافه کردن به اتاق خبر آنلاین تان نشر دهید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد