درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34087صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 17 تیر 1397 - 09:22
روابط عمومی ها بدانند شفاف سازی ، گزارش عملکرد نویسی نیست
حمید شکری خانقاه - روابط عمومی ها برای شفاف سازی، دست از گزارش عملکرد نویسی های فرمایشی بردارند. انتشار گزارش عملکرد برای بافت " موقعیت عادی " مناسب است. روابط عمومی حرفه ای برای مدیریت راهبردی ارتباطات سازمانی به منظور "باز امید آفرینی" و برگشت آرامش منجر به اعتماد در افکار عمومی؛ باید برنامه ارتباطات و استراتژی "بافت موقعیت ارتباطی هشدار "را طراحی و اجرا کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی ها برای شفاف سازی، دست از گزارش عملکرد نویسی های فرمایشی بردارند. انتشار گزارش عملکرد برای بافت " موقعیت عادی " مناسب است. روابط عمومی حرفه ای برای مدیریت راهبردی ارتباطات سازمانی به منظور "باز امید آفرینی" و برگشت آرامش منجر به اعتماد در افکار عمومی؛ باید برنامه ارتباطات و استراتژی "بافت موقعیت ارتباطی هشدار "را طراحی و اجرا کنند.

بافت موقعیتی ارتباطی هشدار یعنی وضعیتی که فضای گفتمانی جامعه ابهام آلود و پر از تردید است ...در چنین موقعیتی بافت انتقال پیام و زبان گفتگو بر امید آفرینی و شفافیت نسبت به آینده متمرکز است.


اگر سازمانها به صورت کلیشه ای نسبت به انتشار گزارش عملکرد و اطلاع رسانی آمار و اقدامات سالهای گذشته اقدام کنند عملاً کاری از پیش نبرده اند و این گونه پیامها در بافت موقعیت هشدار به هیچ عنوان به شفاف سازی و رفع تنش در جامعه نمی‌انجامد. بافت موقعیت گفتگو و زبان پیام عملاً ابهام آمیز و وضعیت ابهام تشدید خواهد شد. قطعاً فضای شایعه سازی و تردید و بدگمانی و فضای نارضایتی دوچندان و مضاعف خواهد شد.


به همین دلیل است که روابط عمومی ها برای زبان گفتمان "بافت موقعیت ارتباطی هشدار" بایستی برنامه ارتباطی ویژه آن را با تمرکز بر آینده نگری و ایجاد امید و ارامش سازی تدوین کنند. در شرایطی که هم اکنون جامعه ما با آن روبروست، روابط عمومی های دولتی و غیر دولتی مسئول ایجاد آرامش و رفع تنش در جامعه هستند و باید تمام هم و غم خود را بر "موقعیت ارتباطات بحرانن " متمرکز کنند.


اکنون فضای جامعه دستخوش بحران های هیجانی افکار عمومی و ناامیدی است. کشورهای خارجی از یک طرف و برخی ار جناحهای داخلی از دیگر سوی به این التهاب دامن میزنند. برای آرام سازی فضای ملتهب جامعه ما نیاز به گزارش عملکرد نداریم.

 

 روابط عمومی ها همراه با رفتار ارتباطی مدیران ارشد بایستی بر مدیریت احساسات و کلمات و بینش جامعه متمرکز باشند. همراه کردن افکار عمومی یعنی توجه به دغدغه های آنان و توجه به این دغدغه های ارتباطی جلب اعتماد و حمایت مردم را بدنبال خواهد داشت. همراهی و مشارکت فعال مردم‌ با ارائه برنامه های ارتباطی زود بازده و تمرکز بر نشان دادن "نتایج" اقدامات مدیران در بافت موقعیت ارتباطی هشدار الزامی و اجتناب ناپذیر است...استراتژی ارتباطی گفتگو و خودگشودگی سازمانی راه حل برون رفت از این موقعیت است ...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد