درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34077صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 7 مرداد 1397 - 06:45
چشم انداز همکاری با خبرنگاران
روابط عمومی از نقش رسانه ها در اطلاع رسانی، سرگرمی و ارائه اطلاعات به خوانندگان و یا مخاطبان خود بهره می برد. بواسطه چند ابزار کلیدی، امکان همکاری با خبرنگاران جهت ایجاد چشم انداز سازمان و همچنین راه حلها و خدماتی که فراهم می کنید بوجود می آید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در خصوص محصولاتی که خواهید خرید، خدماتی که از آن استفاده خواهید نمود و یا مواردی که می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتر کسب کنید چگونه تصمیم گیری می نمایید؟ ممکن است برخی از تصمیم گیریهای شما تحت تاثیر آنچه در روزنامه ها می خوانید، در رادیو می شنوید، در تلویزیون مشاهده می کنید و یا در اینترنت می خوانید قرار بگیرد.


 روابط عمومی (PR) با رسانه هایی همکاری می کند که مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی شما هر روز در معرض آنها هستند. روابط عمومی از نقش رسانه ها در اطلاع رسانی، سرگرمی و ارائه اطلاعات به خوانندگان و یا مخاطبان خود بهره می برد. بواسطه چند ابزار کلیدی، امکان همکاری با خبرنگاران جهت ایجاد چشم انداز سازمان و همچنین راه حلها و خدماتی که فراهم می کنید بوجود می آید.


چشم انداز فوق می تواند منافع با ارزشی برای سازمان یا سازمان شما فراهم نماید:
• روابط عمومی می تواند مشتریان احتمالی شما را از قابلیتها و محصولات تان مطلع نماید، و مشتریان راغب جدیدی برای کسب و کار پدید آورد.


• روابط عمومی می تواند با معرفی نام سازمان و یا نقاط قوت آن، مشتریان احتمالی بازار را تحت تاثیر قرار دهد. چنانچه آنها دارای ایده مطلوبی در خصوص سازمانتان هستند، روابط عمومی می تواند زمان مورد نیاز برای متقاعد کردن مشتریان جهت خرید محصول را کاهش دهد.


• روابط عمومی می تواند بواسطه برجسته کردن نقاط قوت خود، سازمان شما را از رقبا متمایز نماید.


• روابط عمومی می تواند بواسطه ایجاد یک تصویر مثبت از کسب و کارتان تصمیم گیری مشتریان فعلی تان را در خصوص خرید تقویت نماید.


جعبه ابزار حاضر وسایل مورد نیازِ اجرای روابط عمومی را که برای کسب و کارتان حایز اهمیت است به شما ارائه می کند. جعبه ابزار فوق شامل ابزارهای اساسی است که می توانید برای شروع از آن استفاده کنید، از جمله درک چگونگی عملکرد روابط عمومی و چگونگی بهره مندی شما از آن، و همچنین نمونه های حقیقی بیانیه های مطبوعاتی و ایده های گزارشی که می توانید امروز برای دریافت نتایج فوری در خصوص کسب و کار خود از آنها استفاده کنید.


هنگامی که خواندن این جعبه ابزار روابط عمومی را به پایان رساندید، آماده نوشتن نخستین بیانیه مطبوعاتی خود و تماس با گزارشگر خبری می گردید که دارای یک ایده گزارش عالی برای قرار دادن سازمان شما در صدر اخبار است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد