درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34067صفحه نخست » پژوهشنامه روابط عمومی شنبه، 16 تیر 1397 - 09:43
نتایج بزرگترین نظرسنجی ارتباطات استراتژیک در جهان منتشر شد
دیده بانی ارتباطات اروپا سال 2018 - بزرگترین نظرسنجی ارتباطات استراتژیک در جهان که در 13 ژوئن منتشر شد اخبار جعلی و استرس را به عنوان چالشهایی جدی در سازمانها تائید کرد. این نشست مانیتورینگ ارتباطات در برلین برگزار شد. این نظرسنجی شامل تقریبا 3100 پاسخ دهنده در 48 کشور اروپایی بود.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بزرگترین نظرسنجی ارتباطات استراتژیک در جهان که در 13 ژوئن منتشر شد اخبار جعلی و استرس را به عنوان چالشهایی جدی در سازمانها تائید کرد. این نشست مانیتورینگ ارتباطات در برلین برگزار شد. این نظرسنجی شامل تقریبا 3100 پاسخ دهنده در 48 کشور اروپایی بود.


برداشت های اصلی
به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از communicationmonitor، متخصصان ارتباطات از اخبار جعلی و چگونگی تاثیرگذاری آنها بر مردم آگاه هستند.آنها می دانند اخبار جعلی منجر به بی اعتمادی می شود. یک چهارم متخصصان بر این باورند که اخبار جعلی روزانه بر آنها اثر می گذارد.


دولت، سازمانهای عمومی و سیاسی در اروپا-روسیه، صربستان و اسلوونی بیشتر تحت تاثیر اخبار جعلی هستند. به خصوص بیش از یک چهارم متخصصان ارتباطات در اروپا از مشکلات اضطرابی رنج می برند و رضایت شغلی در حال کاهش یافتن است.

عدم اطمینان به اخبار جعلی و ناپایداری محیطی
در زمانی که سازمان در وضعیت شک قرار دارد متخصصان می توانند به وسیله این راهکارها به کمک و پشتیبانی از سازمان بیایند: مدیریت اخبار جعلی، کمک به سازمان برای بدست آوردن محبوبت و جلب اعتماد مخاطب. در این نظر سنجی جلب مجدد اعتماد مخاطب به عنوان چالش برانگیزترین مورد در آینده این صنعت شناخته شدند.

آمار عددی
4 درصد از متخصصان ارتباطات احساس می کنند اخبار جعلی روزانه آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.
6٪ از سازمان دولتی، بخش دولتی و سازمانهای سیاسی حداقل یک بار در سال های 2017-2018 تحت تاثیر قرار گرفتند.
2 درصد از متخصصان در روسیه تاثیرات مهمی را نشان دادند.
3٪ گفتند رسانه های اجتماعی منبع اخبار جعلی و محتوای گمراه کننده هستند.
12٪ از سازمانهایی که تحت تاثیر قرار گرفته بودند برای مقابله با اخبار جعلی روالی را در پیش گرفته اند.

اطلاعات مفید برای تصمیم گیرندگان
سازمانها با داشتن اطلاعات فراوان در گردش، نیاز به الگوریتمی برای پردازش و تفسیر داده ها دارند. این اطلاعات مفید است زیرا تصمیم گیرندگان و ارباب رجوع ها به این وسیله از مسائل مهم مطلع می شوند.

آمار عددی
7٪ گفتند این یک کار اصلی است.
8٪ می گویند این اطلاعات فرصتهای عالی برای موقعیت واحد خود را ارائه می دهد.
6٪ نظارت رسانه ها را به طور منظم و 6/59٪ به طور مرتب مطبوعات را سرپرستی می کنند.
36 درصد از آنها می گویند که بینش روزانه را در شبکه های اجتماعی انجام می دهند، در حالی که 54.8 درصد بینش های روزانه را در رسانه های چاپی ارائه می دهند.

رضایت شغلی و استرس کار در حرفه ارتباطات
در مقایسه با نتایج ECM از سال 2010 و 2014، رضایت شغلی در کل کاهش یافته است. استرس به یک مشکل در حال افزایش تبدیل شده است. مهمترین مولدان این استرس این است که از متخصصان درخواست می شود خارج از زمان کاری خود نیز در دسترس باشند. آنها حجم زیادی کار در برنامه خود دارند، کم پیشرفت می کنند، زیر فشار قرار می گیرند و برای ساعتهای طولانی کار می کنند.

آمار عددی
9٪ نشان دادند که می خواهند طی سال آینده کارفرمای فعلی خود را تغییر دهند.
2٪ می خواهند از حوزه ارتباطات خارج شوند.
75 درصد از کارآموزان از شغل خود راضی هستند.
39٪ از متخصصان در طول روز کاری خود احساس تنش یا اضطراب می کنند.
25 درصد از متخصصان منابع لازم برای مدیریت استرس خود در اختیار ندارند.

مدیریت می تواند تغییردهنده باشد
محیط کاری حمایت کننده می تواند در متخصصان تفاوت بسیار ایجاد کند. این وظیفه مدیریت است که مهارتهای رهبری را در سازمان خود و در این حرفه آموزش و ارتقا دهد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد