درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34051صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 13 تیر 1397 - 13:15
چرا خاموشی‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود؟
خاموشی های بی برنامه و ناگهانی چند روز اخیر تهران صبر مشترکان را لبریز کرده و در این شرایط از مسوولان انتظار می رود که با پاسخگویی و شفاف سازی مشکلات موجود را کاهش دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درحالی که خاموشی‌های پی‌درپی مردم را سردرگم کرده و در گرم‌ترین روزهای سال مشکلات زیادی را برای آن‌ها به وجود آورده، دو شرکت بزرگ مسئول تامین و توزیع برق در تهران مسئولیت پاسخگویی به این مساله را به یکدیگر پاس می‌دهند و حاضر به اطلاع رسانی مناسب و دقیق نیستند.

مشکلات خاموشی های غیر مترقبه نه تنها دامن مشترکان خانگی را گرفته بلکه موجب شده تا شرکت های بزرگی همچون اپراتور های تلفن های همراه نیز با دشواری‌هایی مواجه شوند. مهم‌ترین خواسته حال حاضر مشترکان تنها این است که اگر قرار است خاموشی های طولانی و متوالی داشته باشند، لااقل زمان خاموشی ها اطلاع رسانی شود.


در این رابطه پیگیریهای ایسنا برای تماس با مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران ناموفق بود و مدیر روابط عمومی این سازمان با بیان این‌که مدیرعامل فعلا قصد صحبت کردن در این مورد را ندارد، اعلام کرد که درحال حاضر مدیر روابط عمومی سخنگوی این سازمان است و وظیفه پاسخگویی به رسانه‌ها را دارد.


خیرخواه - سخنگوی شرکت توزیع برق - در پاسخ به دلیل اعلام نشدن زمان خاموشی‌ها گفت که درحال حاضر در تهران خاموشی نداریم! و فقط مدیریت بار انجام می‌شود.


وی همچنین تصریح کرد که پاسخگویی درباره دلایل اعلام نشدن زمان خاموشی‌ها در حیطه اختیارات مدیرعامل این شرکت نیست.


براساس اعلام سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق، باتوجه به این‌که ظرفیت توزیع برق در تهران محدود است، اگر مصرف برق یک مگاوات هم از این ظرفیت بالاتر برود، شرکت برق ناچار به خارج کردن مصرف مازاد از مدار خواهد بود. اما این موضوع اصلا به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست و به شدت به دمای هوا و همراهی مشترکان برق بستگی دارد و اصلا اطلاعات از پیش‌تعیین شده‌ای وجود ندارد که بتوان آن را اطلاع‌رسانی کرد.


خیرخواه البته تاکید کرد باتوجه به این‌که نشست خبری معاون وزیر نیرو به تازگی برگزار شده و صحبت‌های وی در این مورد کامل بوده است، تا ۴۸ ساعت قصد اظهار نظر جدیدی وجود ندارد.


وی همچنین گفت که یکی دو روز به ما فرصت بدهید، ان‌شالله شرایط آب و هوایی کمک می‌کند و این موضوع حل می‌شود.


اما از سوی دیگر، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران مدیریت اطلاع رسانی به مشترکان را به لحاظ ساختار سازمانی بر عهده شرکت توزیع برق تهران دانست و افزود: به طور کلی سیاست وزارت نیرو این است که خاموشی برنامه ریزی شده‌ای در تهران نداشته باشیم، اما افزایش درجه حرارت و به تبع آن افزایش مصرف ممکن است در برخی مناطق خاموشی را به همراه داشته باشد.


به گفته غلامرضا خوش‌خلق، تمام خاموشی ها قابل پیش بینی نیست و تنها می توان برخی از خاموشی ها را قبل از وقوع متوجه شد، اما اگر مردم ۱۰ درصد صرفه جویی انجام دهند به طور کلی با مشکلی مواجه نمی شویم و تمام تلاش ما این است که مردم دچار مشکل نشوند اما تقاضا داریم که در امر مدیریت مصرف ما را همراهی کنند.


خاموشی های بی برنامه و ناگهانی چند روز اخیر تهران صبر مشترکان را لبریز کرده و در این شرایط از مسوولان انتظار می رود که با پاسخگویی و شفاف سازی مشکلات موجود را کاهش دهند.

پایان پیام
منبع: تریبون

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد