درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33911صفحه نخست » سه شنبه، 29 خرداد 1397 - 21:16
فیس‌بوک نمایش آگهی لوازم اسلحه برای غیربزرگسالان را متوقف می‌کند
فیس‌بوک اعلام کرده است نمایش آگهی لوازم اسلحه برای افراد زیر سن قانونی را متوقف می‌کند. این سیاست جدید از سه روز دیگر یعنی ۲۱ ژوئن اجرا می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  فیس‌بوک اعلام کرده است نمایش آگهی لوازم اسلحه برای افراد زیر سن قانونی را متوقف می‌کند. این سیاست جدید از سه روز دیگر یعنی ۲۱ ژوئن اجرا می‌شود.

به‌این‌ترتیب وبسایت اجتماعی فیس‌بوک، دیگر برای افراد زیر ۱۸ سال آگهی لوازم مرتبط با اسلحه و تیراندازی مانند سیبل‌های هدف‌گیری، جلد اسلحه، و دیگر لوازم این‌چنینی را نمایش نمی‌دهد.

در حال حاضر آگهی این لوازم و همین‌طور چراغ‌هایی که روی اسلحه نصب می‌شود، بند اسلحه، چشمی اسلحه، کمربند اسلحه، صندوق نگه‌داری اسلحه، و خیلی دیگر از اشیای مرتبط با تیراندازی، روی فیس‌بوک بدون محدودیت برای همه نمایش داده می‌شود.

این شرکت عظیم آمریکایی می‌گوید تصمیمش در نتیجه "مرور دوره‌ای" سیاست‌گذاری‌هایش است.

با این حال ناظران این‌طور تحلیل می‌کنند که اقدام جدید فیس‌بوک به تیراندازی‌هایی در مدرسه‌های آمریکا و واکنش‌های اجتماعی به آنها مرتبط است.

فیس‌بوک می‌گوید فروش اسلحه، مهمات، مواد انفجاری، خشاب اسلحه و همین‌طور ابزارهایی که به افراد کمک می‌کند در کاربری اسلحه‌شان دست‌کاری کنند، از پیش‌تر در این وبسایت محدود شده بوده است.

این شرکت هم‌چنین اخیرا اعلام کرده است که طرح‌هایی دارد برای بهبود شیوه اطلاع‌رسانی به کاربران درباره این‌که چه‌طور برای دیدن آگهی‌ها، هدف‌گیری می‌شوند.

از 2 ژوئیه، دو هفته دیگر، کاربران در فیس‌بوک خبردار می‌شود که چه زمانی یک آگهی‌دهنده از یک واسطه برای نمایش آگهی‌هایش به آنها استفاده کرده است.

به گزارش بی سی، شرکت‌های واسطه، اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کنند و به شرکت‌های آگهی‌دهنده می‌فروشند تا آنها بتوانند آگهی‌های هدف‌گیری‌شده‌تری به تک‌تک کاربران نمایش دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد