درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33872صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 10 بهمن 1400 - 15:24
10 توصیه برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی
تهیه و تنظیم: مهدی باقریان - شما نمی توانید یک بحران روابط عمومی را از بین ببرید، اما راههایی برای جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع وجود دارد. شما ابتدا باید هر بحران احتمالی را که احتمالا به شهرت شرکت آسیب می رساند پیش بینی کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موارد زیر برای جلوگیری از یک بحران کامل روابط عمومی می تواند مفید باشد:

1. تهیه و تدوین دستورالعمل های اجرایی
ایده ها هیجان انگیز است، و ایده "خوب" بهتر از یک ایده "بزرگ" است. تنظیم دستورالعمل اجرایی می تواند کمک کننده باشد. اگرچه عناصر دستورالعمل ممکن است متفاوت باشد، لازم است که اهداف واضح تعریف شود، شناسایی همه ذینفعان و ارزیابی تاثیر بالقوه بر این ذینفعان در روند تدوین دستورالعمل مدنظر قرار گیرد.

2. بر کانال های رسانه های اجتماعی خود نظارت کنید
امروزه بحرانها در عرض چند ثانیه به صورت آنلاین ویروسی پخش می شود، بنابراین نظارت، بررسی و پیگیری فعالیت در کانالهای اجتماعی بسیار مهم است.

3. تحقیق و پیش بینی هر بحران احتمالی
شما نمی توانید یک بحران روابط عمومی را از بین ببرید، اما راههایی برای جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع وجود دارد. شما ابتدا باید هر بحران احتمالی را که احتمالا به شهرت شرکت آسیب می رساند پیش بینی کنید و همیشه این سوال دو کلمه ای را در پیش روی خود داشته باشید: "اگرچه؟" تمام تحقیقات باید انجام شود و اگر یک بحران رخ دهد، باید فوری پاسخ داده شود.

4. ایجاد و پیگیری طرح ارتباطات بحران
یک طرح ارتباطات بحرانی را که شامل یک پروتکل دقیق و مشخص در مورد اتفاقاتی که در مورد بحران روابط عمومی اتفاق می افتد، ایجاد کنید. شامل تعاریف روابط ارتباطی، اطلاعات تماس برای سخنگویان و نیز ایجاد یک فرایند برای رسیدگی فوری است.

5. هنگامی که با بحران روابط عمومی مواجه شدید، همه گزینه ها را در نظر بگیرید.

6. قهرمانان خود را پیدا کنید آنها را پرورش دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها برای اولین بار در صحنه هستند، زیرا شما نیاز به پاسخ دارید، زیرا در آن لحظه، آنها تنها کسانی هستند که می توانند از جانب شما سخن بگویند.

7. پیشگیری از بحران اغلب زمانی شروع می شود که یک مسئله از بین می رود و با یک واکنش موقتی و واقعی انسان می توان از خسارت جلوگیری کرد.

8. یک طرح مطبوعاتی واکنش سریع را در تمام زمانها آماده کنید
شما هرگز نمی توانید از یک بحران روابط عمومی جلوگیری کنید. آنها به طور معمول اتفاق می افتند. یکی از راههایی که می توانید آماده کنید این است که نسخه های مطبوعاتی قالب را با پاسخهای تایید شده برای وضعیت منحصر به فرد خود تنظیم کنید. زمان پاسخ برای بحران روابط عمومی بسیار مهم است.

9. پاسخ به شکایات مشتری به سرعت و به طور موثر
اطمینان حاصل کنید که ارتباطات، خدمات به مشتریان و تیم های اجتماعی به ندای مصرف کنندگان گوش می دهند و توانایی پاسخ سریع  را دارند.  در یک بحران روابط عمومی، انتظار می رود که سازمانها و شرکتها با همدلی، شفافیت و سرعت پاسخ دهند.

10. پذیرش یک فرهنگ ارتباط موثر داخلی و خارجی
شما می توانید با اتخاذ یک فرهنگ ارتباطات خوب در درون و بیرون سازمان، میزان آسیب را از بین ببرید یا کاهش دهید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد