درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 15:42   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33643صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 13:50
انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملق
امام جمعه تبریز خواستار پرهیز روابط عمومیها از خوش‌ظاهری و تعریف و تمجید بی‌جای آنان از مسئولان شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  امام جمعه تبریز خواستار پرهیز روابط عمومیها از خوش‌ظاهری و تعریف و تمجید بی‌جای آنان از مسئولان شد.

انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملقبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،در دیدار کارکنان روابط عمومی‌های تبریز با امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام «محمدعلی آل‌هاشم» گفت: روابط‌عمومی‌ها نباید از روسای ادارات و سازمان‌های خود، تعریف و تمجیدهای بی‌جا کنند. وی افزود: این قبیل روابط عمومی‌ها، مدیر خراب‌کن هستند. نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از روابط عمومی ادارات خواست تا تفاوتی بین رسانه‌های چپ و راست قایل نشوند.

وی گفت: روابط عمومی باید به تمام روزنامه‌ها به یک چشم نگاه کند و تبعیض قایل نشود. این بخش از ادارات بایستی در تمام برنامه‌های خود از تمامی طیف‌ها دعوت کنند. نباید خوش‌ظاهری کنند که هیچ مشکلی وجود ندارد. این خیانت به مدیران است. روسای ادارات و سازمان‌ها می‌بایست در انتخاب مدیران روابط عمومی‌ها، و نیز مسئولان دفاتر ومنشی‌های خود، حساسیت و دقت داشته باشند.

وی افزود: مدیر خوب شخصی است که به دنبال رفع کمبودهای مردم باشد. مدیری که علاقه‌مند به شنیدن مشکلات نیست، خائن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد