درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33608صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 29 اردیبهشت 1397 - 16:43
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی روز ملی ارتباطات را تبریک گفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، در پیام سیدعباس صالحی آمده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، در پیام سیدعباس صالحی آمده است:

«روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مجالی برای تجلیل و بزرگداشت خادمان کم توقع عرصه ارتباطات و فرصتی برای یادآوری این نکته است که دولت خدمتگزار به تسهیلگری ارتباطات و گردش آزاد اطلاعات در کشور اعتقاد راسخ دارد.

نمونه این اعتقاد، قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است که اگرچه در سال ١٣٨٧ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و در سال ١٣٨٨ بعد از تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت وقت ابلاغ شد، اما تا سال ١٣٩٣ اجرایی نگردید و در این سال بعد از سخنان صریح رییس جمهور محترم، جناب آقای دکتر روحانی مبنی بر دسترسی آزاد به اطلاعات به عنوان یک حق شهروندی و روش مبارزه با فساد، در دستور کار دولت قرار گرفت و آیین نامه آن از سوی دولت تصویب و به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

براساس این قانون هر شهروند ایرانی حق دسترسی به اطلاعات عمومی را دارد و مؤسسات عمومی مکلفند اطلاعات موضوع این قانون را در اسرع وقت و بدون تبعیض در دسترس مردم قرار دهند. کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات هم با مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وظیفه هماهنگی و نظارت بر دستگاه های اجرایی کشور برای اجرای این قانون را برعهده دارد.

تردیدی نیست که رسانه ها به عنوان رکن اصلی ارتباطات و تولید کنندگان اصلی محتوا و مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی به عنوان مجرای اصلی انتشار اطلاعات دو بازوی مهم جریان آزاد اطلاعات در کشور هستند. اطلاع رسانی آزاد و تسهیل ارتباطات میان مردم و مسئولان، حق ذاتی این دو رکن ارتباطی یعنی رسانه و روابط عمومی است و علاوه بر آن، شفافیت اطلاعات مهمترین تضمین فسادستیزی و پیشگیری از رانت های اطلاعاتی دستگاه ها خواهد بود.

با تبریک این روز به خانواده بزرگ ارتباطات، روابط عمومی و رسانه کشور، به تمامی اعضای این خانواده فرهیخته و سختکوش، خداقوت و دست مریزاد می گویم.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد