شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی ها به عنوان تداعی گر سازمان و پل ارتباطی با مخاطبان و رسانه ها نقش بی بدیلی در سیاست ها و استراتژی های مدیران دارند و با تکیه بر ارتباط با مخاطبین به کارآمدی و اثر بخشی سازمان متبوع کمک می کنند.
امروز روابط عمومی از جایگاه کلیشه ای و تشریفاتی فاصله گرفته و به عنوان یک رکن و اساس در حرکت سازمان با توجه به صداقت، شفافیت،سرعت، نوآوری و مسئولیت اجتماعی ایفای نقش می کند.
سازمان ها و کلیه ی مجموعه هایی که با مردم سروکار دارند اگر بخواهند بر رفتار برون و درون سازمانی خود نظارت کنند باید نسبت به تقویت ، آموزش و بروز رسانی روابط عمومی اقدام کنند.
مجموعه خدوم و زحمتکش روابط عمومی های استان خوزستان با تبیین و تدوین برنامه های مناسب و ایجاد ارتباط صحیح با کلیه ی دستگاهها و سازمان ها و هماهنگی در جهت حل مشکلات و انتقال آن به مسئولان ، همواره وظایف ذاتی این حوزه را با خلاقیت و ابتکار انجام می دهند.
فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و اطلاع رسانی را به همه همکاران و فعالین پرتلاش در حوزه ی ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض می کنم و برای همه بزرگواران آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
|