درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33556صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 15:46
پیام استاندار گیلان به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی
در عصر ارتباطات، ایجاد تحولات شگرف در حوزه فناوری‌های نوین ارتباطی، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط را تنگاتنگ‌ نموده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در عصر ارتباطات، ایجاد تحولات شگرف در حوزه فناوری‌های نوین ارتباطی، جهان را کوچک‌تر و انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر ساخته به نحوی که امکان برقراری ارتباط را تنگاتنگ‌ نموده است.

به گزارش شارا، در این مسیر مردم با استفاده از فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر می توانند نقش نظارتی خود نسبت به حاکمیت و دولت را تقویت نمایند و روابط عمومی ها به عنوان پیشگام و پیشاهنگ ارتباطات مردم و سازمان های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید بستر و زمینه‌ی تحقق این امر را فراهم و به مسئولان منعکس نمایند.

بی تردید استفاده از خرد جمعی و مشارکت مردم در تصمیم گیری‌ها موجب افزایش سطح آگاهی جامعه از عملکرد‌ها و نحوه‌ی خدمات رسانی شده و نقش آنان در توسعه‌ی ملی را پررنگ‌تر و امید به آینده با افقی بهتر و شکوفاتر را ترسیم می نماید.

اینجانب بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم با بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه بیش از گذشته در جهت رشد و توسعه‌ی گیلان سرفراز گام بردارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد