درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3353صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 31 اردیبهشت 1392 - 03:46
مهم ترین نقش رسانه؛ پاسخگو کردن دستگاه قدرت
  

شارا-عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: روابط عمومی باید در جهت شفاف سازی حرکت کند، نه در جهت پنهان کاری و سرپوش گذاشتن بر ضعف های سازمان خود.

 

به گزارش شارا، محمدمهدی فرقانی امروز در آیین هشتمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه در دنیای امروز تصدی روابط عمومی متکی بر دانش صرف است، ابراز داشت: مدیر روابط عمومی بدون داشتن پشتوانه نظری، محال است بتواند به توفیقی دست یابد.
وی افزود: روابط عمومی یک کار تخصصی و علمی است و باید افراد متخصص در آن بکارگیری شوند.
عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه یک روابط عمومی کارآمد محصول یک سازمان کارآمد است، یادآور شد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه مطرح است.
وی تصریح کرد: روابط عمومی باید در جهت شفاف سازی حرکت کند، نه در جهت پنهان کاری و سرپوش گذاشتن بر ضعف های سازمان خود. 


سازمان کارآمد نیازی به پنهان کاری ندارد
فرقانی عنوان داشت: یک سازمان کارآمد نه تنها نیازی به پنهان کاری ندارد، بلکه اگر ضعفی هم در جایی داشت به آن اذعان کرده و به خاطر آن از مخاطبان خود عذرخواهی می کند و درصدد جبران آن برمی آید.
عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: در بین وظایف روابط عمومی، ارتباط با رسانه ها بیشتر از همه سنگینی می کند.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی رسانه نقد و نظارت بر روند عمومی جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر رسانه سازمانی را نقد کرده و نسبت به عملکرد آن چون و چرا می کند، به این معنا نیست که خصومتی با آن سازمان دارد.
فرقانی با بیان اینکه در تقابل بین رسانه و روابط عمومی، در اکثر مواقع روابط عمومی بازنده است، متذکر شد: بنابراین روابط عمومی باید نقش رسانه را به رسمیت شناخته و با آن هم‌زیستی داشته باشد.


مهم ترین نقش رسانه؛ پاسخگو کردن دستگاه قدرت
عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه مهم ترین نقش رسانه پاسخگو کردن دستگاه قدرت است، بیان داشت: این نقش وقتی عملیاتی می شود که روابط عمومی در خدمت این پاسخ گویی باشد.
وی گفت: اگر روابط عمومی حقیقت را منتشر نکند و آن را لاپوشانی کند، به گمراهی افکار عمومی کمک کرده است.
فرقانی اظهار داشت: در مواقعی حقیقت گفته نمی شود یا قسمتی از حقیقت گفته و بقیه گفته نمی شود که این عین دروغ است.
عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه مدیران موفق، کمتر نیاز به دستکاری در حقیقت دارند، افزود: در جامعه اطلاعاتی امروز و با وجود اینترنت و سایت ها و وبلاگ های مختلف، بالأخره هر دروغی دیر یا زود برملا می شود.
فرقانی در پایان با بیان اینکه مدیران بخش دولتی وامدار مردم هستند، یادآور شد: از همین رو وظیفه روابط عمومی در بخش دولتی به مراتب سنگین تر از بخش خصوصی است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد