درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33471صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 - 11:23
پیام تبریک تعاون روستایی استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز روابط عمومی
مسئول روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران روابط عمومی بالاخص مدیران روابط عمومی تعاون روستایی سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و روابط عمومی را اینگونه تعریف نمود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران روابط عمومی بالاخص مدیران روابط عمومی تعاون روستایی سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و روابط عمومی را اینگونه تعریف نمود.

وی افزود : روابط عمومی، فرایند ارتباطات راهبردی است که میان جامعه و سازمان‌ها روابط سودمند دوسویه ایجاد می‌کند. نیاز به شناخت و درک متقابل به منظور تسریع دردستیابی به مقاصد و اهداف ، امروزه درسازمانها و ادارات به عنوان یک اصل اساسی درمدیریت پذیرفته شده است.این ارتباط که ازآن به عنوان روابط عمومی یاد می شود یکی ازمهمترین و با ارزش‎ترین عوامل موثر در سرنوشت هرموسسه وگروه محسوب می گردد.

ـ انجمن جهانی روابط عمومی درماه می ۱۹۶۰ روابط عمومی را اینگونه تعریف نمود : "روابط عمومی بخشی ازوظایف مدیریت سازمان است، عملی است ممتد، مداوم وطرح ریزی شده که ازطریق آن، افراد سازمانها می کوشند تا تفاهم وپشتیبانی کسانی را که با آنها سروکار دارند بدست آورند."

جوهری خاطر نشان کرد : روابط عمومی بخشی از یک سازمان است که وظیفه دارد افکار عمومی را در مورد وظیفه سازمان خود رصد کرده و با بهره جستن از فرصت های مناسب و تعامل دائمی با رسانه ها، بر روی افکار عمومی در مورد محصولات و خدمات سازمان خود تاثیر بگذارد.

روابط عمومی ،نقشی بسیار مؤثر دربهبود وضعیت سازمان ها وایجاد تعامل بین درون سازمانی و برون سازمانی دارد. مسئول روابط عمومی درهردستگاه و سازمان دولتی وخصوصی، بایستی واجد یک سری خصوصیات و روش¬های کارآمد دراداره امور وانجام وظائف شغلی باشد تابتواند مایۀ پیشرفت کاری در ادارات و سازمان¬ها گردد.

ایشان در ادامه افزود : گرچه مجموعه وظایف یک روابط عمومی، به روشهای کلیشه¬ای دنیای ارتباطات و تبلیغات ختم نمی¬شود و هرگز نمی¬توان آن¬ها را محدود و محصور در یک سری رفتار و برنامه¬ها کرد، اما روابط عمومی برای وصول به موفقیت سارمانی، نباید بدون برنامه حرکت کند، بلکه باید خیلی هدفمند و منظم باشد تا بتواند در راستای انجام وظایف، موفقیت حاصل نماید.

جوهری در خاتمه به برخی از وظایف روابط عمومی در دستگاههای اشاره نمود .

یک روابط عمومی وظیفه دارد : 1- از حریم سازمان در مقابل جوسازی ها، خلاف گویی ها، دروغ پردازی ها، تهدیدها و ... حفاظت نماید، 2-همکاری فعال و مستمر با مطبوعات و رسانه ها، ارتباط تنگاتنگ با اینترنت، خبرگزاریها، وب سایتها و وبلاگ ه ،3- توجه به اطلاع رسانی آنلاین و داشتن حداقل یک سایت و یا وبلاگ تخصصی برای سازمان و اداره ،4- صداقت درکار روابط عمومی ،نقش بسیار مهم و سازنده ای دارد وسبب جلب اعتماد می شود. پس نباید «صداقت کاری» را حتی برای یک لحظه از نظر دورنگه داشت، 5- چاپ بروشور پیام های آموزشی، پژوهشی ، 6- دعوت از خبرنگاران جهت حضور در مراسم و مناسبت های مختلف ،7- اجرای سیستم مکانیزه خبر رسانی (روابط عمومی الکترونیک) جدی گرفته شود ،8- مسئول روابط عمومی باید با تنظیم اخبار در حجم کم، و بیان اصلی¬ترین و مهمترین عناصر خبری «کوتاه نویسی» را تجربه نماید، 9- خوش برخورد بودن،لازمۀ کار روابط عمومی است ،10- سرعت عمل و ایفای نقش مؤثر و ارزنده در مواقع حساس و بحرانی، عامل بسیار مهمی در موفقیت وکارآمدی یک روابط عمومی است ،11- برقراری تعامل مطلوب وسازنده بین اداره یا سازمان مربوطه با سازمانها، ادارات، نهادها و اشخاص حقیقی وحقوقی ،12- تهیه گزارش فعالیت واحدها و جمع¬بندی آن به صورت گزارش ماهانه، فصلی و سالانه



 



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد