درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33460صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 - 14:24
همزمان با گرامیداشت روز ملی روابط عمومی؛
از فعالان عرصه روابط عمومی قدردانی شد
همزمان با گرامیداشت روز ملی روابط عمومی، مراسم اعطای "نشان روابط عمومی" در سالن اجتماعات هتل بزرگ ارم برگزار شد. به گزارش شارا، دریافت کنندگان این نشان تعدادی از سازمانها، مدیران، فعالان و بازنشستگان عرصه روابط عمومی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با گرامیداشت روز ملی روابط عمومی، مراسم اعطای "نشان روابط عمومی" در سالن اجتماعات هتل بزرگ ارم برگزار شد.

به گزارش شارا، دریافت کنندگان این نشان تعدادی از سازمانها، مدیران، فعالان و بازنشستگان عرصه روابط عمومی هستند.

جایزه ویژه امسال به خاطر نگارش کتاب دوجلدی "دایره المعارف روابط عمومی ایران" به حمید صبری استاد و مدرس روابط عمومی اعطا شد.

همچنین در این آئین، از تعدادی از فعالان روابط عمومی؛ قربانعلی تنگ شیر عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی، سید جلال ملکی سخنگو و مدیرکل روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، حسن ربیعی عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و امید اسکندری رییس روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت تقدیر بعمل آمد. این افراد به خاطر تلاش‌های‌شان و سالها فعالیت در حوزه روابط عمومی قدردانی شدند.

علاوه بر آن، نشان روابط عمومی به رسم قدردانی در دو بخش ملی و استانی (حقوقی-حقیقی) به ناصر رزاق منش مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، سید علیرضا هاشمی رییس اداره کل روابط عمومی بانک سپه، داود طالبی رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حمید رضا عظیمی مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید فیلسوفیان رییس روابط عمومی شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، صادق سکری مدیر کل روابط عمومی شرکت راه آهن، مسعود میرمحمدی مدیر روابط عمومی شرکت جهان فولاد سیرجان، محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد و حسین عرب رییس روابط عمومی شرکت گاز مازندران اهدا گردید.

حسن خسروی نویسنده و پژوهشگر روابط عمومی و ارتباطات برنده جایزه «تولید محتوا» شدند. این جایزه از امسال از طرف "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"(شارا) به فردی که در تولید محتوای اثرگذار با این شبکه مشارکت داشته باشد اعطا می‌شود. وی در سال گذشته بیش از 20 یادداشت در شارا منتشر کرده است.

علی اکبر خدابخش مدرس دانشگاه و مبتکر برنامه هنر هشتم در رادیو با بیش از سی سال تلاش بازنشسته شدند. موسسه کارگزار روابط عمومی با اهداء لوح و تندیس ویژه از مساعی و اهتمام ویژه نامبرده قدردانی نمود.

در پایان مراسم از علی اکبر قزوینیان خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و سید فرهاد حسینی مدیر روابط عمومی خبرگزاری آریا نیز تجلیل شد. این افراد در معرفی و پوشش خبری عملکرد و فعالیت های روابط عمومی نقش برجسته ای داشتند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد