درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33443صفحه نخست » خبر یکشنبه، 22 اردیبهشت 1397 - 11:32
استاد ارتباطات دانشگاه: روابط عمومی‌ها باید خواسته‌های جامعه را به مسئولان انتقال دهند
ستاد دانشگاه و روزنامه نگار در جمع مدیران روابط عمومی گفت که روابط عمومی‌ها باید خواسته‌های جامعه را به مسئولان انتقال دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-ستاد دانشگاه و روزنامه نگار در جمع مدیران روابط عمومی گفت که روابط عمومی‌ها باید خواسته‌های جامعه را به مسئولان انتقال دهند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز مجید رضائیان در گردهمایی مدیران روابط عمومی  حوزه‌های ستادی و ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در باشگاه فرهنگیان تهران اظهار کرد: پیش از آمدن اینترنت، تکنولوژی در خدمت انسان بود اما پس از آن انسان در خدمت تکنولوژی قرار گرفت.

وی ارتباطات سایبری، انسانی و الکترونیکی را در طبقه بندی انواع ارتباط شمرد و خاطرنشان کرد: ارتباطات انسانی تحت تاثیر وب قرار گرفته است و ارتباطات الکترونیکی اگربه وب متصل نباشد کارآیی لازم را نخواهد داشت.

رضائیان تصریح کرد: قبل از جنگ جهانی اول ارتباطات به صورت خطی بود، اما امروز تحت تاثیر فضای وب ارتباطات چندسویه است؛ بنابراین اگر فرد مطلبی را در این فضا منتشر کند افراد بسیاری به آن واکنش نشان می‌دهند.

وی با اشاره به افکار دانشمند جامعه شناس هابرماس درخصوص ارتباطات اظهار کرد: مدیران روابط عمومی‌ها باید مطالبات بچه‌ها، خانواده‌ها و جامعه را به مسئولان انتقال دهند واین موضوع اولین وظیفه روابط عمومی‌ها است.

روزنامه نگار و استاد ارتباطات دانشگاه اذعان کرد: اطلاعات باید به صورت آشکار و گسترده دراختیار مخاطبان قرار گیرد و در اطلاع رسانی بیشتر به مسئله و موضوع خبر پرداخته تا اینکه تنها به اشخاص پرداخته شود.

وی ادامه داد: ارتباطات روابط عمومی‌ها باید رسانه محور باشد ونگاه روابط عمومی‌ها باید نگاه ارتباطی و فرهنگی باشد.

رضائیان از وقوع فضای VR به زودی خبر داد و افزود: در این فرایند، فضای مجازی و فضای واقعی تلفیق می‌شود و افراد در فضای مجازی واقعی زندگی خواهند کرد.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد