درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33408صفحه نخست » سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 - 10:50
نکاتی در رابطه با خلق یک لوگو به یادماندنی
این کار را با تجسم کردن نشان تجاری یک شخص دیگر آغاز کنید، نشان تجاری شخصی که برای مدتی طولانی در ذهن و حافظه شما به جای مانده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این کار را با تجسم کردن نشان تجاری یک شخص دیگر آغاز کنید، نشان تجاری شخصی که برای مدتی طولانی در ذهن و حافظه شما به جای مانده است.

شاید مثلا این لوگو، لوگو اسب سرگردان و در حال تاخت فورد موستانگ باشد. حتما بخوبی می‌دانید که هر وقت آن را می بینید، بطور ناخودآگاه و خودکار به یاد آن خودرو می افتید، اما در لحظه اولی که آن را دیدید، چه چیزی در آن بیشتر از همه جلب توجه شما کرده بود؟ چرا از نظر شما این لوگو برای آن محصول مناسب بود؟

چون اسب نشان داده شده در لوگو مورد نظر سریع، چابک و زیبا و جذاب بود و این مفهوم را می رساند که هر خودرویی در رقابت با خودرو تولیدی فورد موستانگ به گرد باقی مانده از حرکت این خودرو هم نمی رسد.

البته در اینجا باید به این موضوع هم توجه داشت که اگر محصول این شرکت بجای خودرو نعل اسب هم بود، باز می توانست به همین جایگاه و موفقیت در بازار دست پیدا کند، چرا که موفقیت تا حد زیادی به شیوه معرفی محصول و … هم بستگی دارد.

اجازه دهید ذهن شما آزادانه حرکت کند. منحصر به فرد باشید. هوشمندانه رفتار کنید.
خصوصیتی از آن نعل اسب را به مشتری معرفی کنید که هیچ کس تاکنون به آن فکر نکرده باشد تا به محض دیدن آن فقط و فقط در ذهن خودش بگوید، “آها، اینه!”. از رنگ ها برای جلب توجه بهتر استفاده کنید. خیلی محصول و نشان تجاری خود را پیچیده نکنید. از سفت و سخت بودن و ایراد گرفتن اجتناب کنید.

مثلا در مورد موستانگ مورد بحث در لوگو فقط یک اسب وجود دارد – – فورد برای انتقال پیام خود نیازی به قرار دادن کل گله اسب مورد نظر در حال دویدن پشت این اسب ندارد.

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد