درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 06:57   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33408صفحه نخست » سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 - 11:26
نکاتی در رابطه با خلق یک لوگو به یادماندنی
این کار را با تجسم کردن نشان تجاری یک شخص دیگر آغاز کنید، نشان تجاری شخصی که برای مدتی طولانی در ذهن و حافظه شما به جای مانده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این کار را با تجسم کردن نشان تجاری یک شخص دیگر آغاز کنید، نشان تجاری شخصی که برای مدتی طولانی در ذهن و حافظه شما به جای مانده است.

شاید مثلا این لوگو، لوگو اسب سرگردان و در حال تاخت فورد موستانگ باشد. حتما بخوبی می‌دانید که هر وقت آن را می بینید، بطور ناخودآگاه و خودکار به یاد آن خودرو می افتید، اما در لحظه اولی که آن را دیدید، چه چیزی در آن بیشتر از همه جلب توجه شما کرده بود؟ چرا از نظر شما این لوگو برای آن محصول مناسب بود؟

چون اسب نشان داده شده در لوگو مورد نظر سریع، چابک و زیبا و جذاب بود و این مفهوم را می رساند که هر خودرویی در رقابت با خودرو تولیدی فورد موستانگ به گرد باقی مانده از حرکت این خودرو هم نمی رسد.

البته در اینجا باید به این موضوع هم توجه داشت که اگر محصول این شرکت بجای خودرو نعل اسب هم بود، باز می توانست به همین جایگاه و موفقیت در بازار دست پیدا کند، چرا که موفقیت تا حد زیادی به شیوه معرفی محصول و … هم بستگی دارد.

اجازه دهید ذهن شما آزادانه حرکت کند. منحصر به فرد باشید. هوشمندانه رفتار کنید.
خصوصیتی از آن نعل اسب را به مشتری معرفی کنید که هیچ کس تاکنون به آن فکر نکرده باشد تا به محض دیدن آن فقط و فقط در ذهن خودش بگوید، “آها، اینه!”. از رنگ ها برای جلب توجه بهتر استفاده کنید. خیلی محصول و نشان تجاری خود را پیچیده نکنید. از سفت و سخت بودن و ایراد گرفتن اجتناب کنید.

مثلا در مورد موستانگ مورد بحث در لوگو فقط یک اسب وجود دارد – – فورد برای انتقال پیام خود نیازی به قرار دادن کل گله اسب مورد نظر در حال دویدن پشت این اسب ندارد.

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد