درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33360صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 اردیبهشت 1397 - 00:52
نشست هم‌اندیشی رابطین خبر واحدهای دانشگاه تهران برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نشست هم‌اندیشی رابطین خبر واحدهای دانشگاه تهران ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نشست هم‌اندیشی رابطین خبر واحدهای دانشگاه تهران ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه تهران، در این نشست دکتر سید احمدرضا خضری، مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی با اشاره به اهمیت آموزش شغلی گفت: «در سال گذشته کارگاه‌های آموزشی ویژه رابطین خبری برگزار شد که محصول این سیاست و تصمیم در جهت توانمندسازی رابطین خبری قابل مشاهده و بازتاب آن در کار اطلاع‌رسانی دانشگاه مشخص است».

وی افزود: «از ابتدای مدیریت جدید دانشگاه به دنبال افراد متخصص و کار دقیق و تخصصی در این حوزه بوده‌ایم. که محصول این فعالیت‌ها این بود که سال گذشته دانشگاه تهران توانست در وبومتریک بالاترین رتبه را به‌دست آورد».

مشاور رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه ما باید سعی و تلاشمان در جهت حفظ این جایگاه باشد و بتوانیم آن را در سطح جهانی ارتقا دهیم، گفت: «لازمه حفظ جایگاه این است که درجه اول وظایف خود را بشناسیم و به درستی انجام دهیم. در همین حوزه برخی از واحدهای دانشگاه به‌طور جدی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند و ما شاهد رشد این فعالیت‌ها در ارزیابی‌های مکرر بوده‌ایم. از طرف دیگر این گونه کارگاه‌ها و برنامه‌ها را که به صورت تخصصی و فنی برگزار می‌شود ادامه خواهیم داد تا رابطین خبر مهارت و توانایی لازم را به‌دست آورند».

در ابتدای این نشست، دکتر سید مهدی شریفی، استادیار مدیریت رسانه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، با اشاره به اهمیت روابط عمومی در دانشگاه گفت: «روابط عمومی نزدیک‌ترین بخش به ریاست دانشکده‌هاست و باید در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی یار و کمک رئیس و مدیر هر واحد باشد».

وی افزود: «سپردن پست روابط عمومی به افراد کم‌تجربه و کم‌توان به وجهه سازمان لطمه خواهد زد زیرا هدف نهایی هر سازمانی ایجاد و ارتقای امید در جامعه است که این کار نیازمند توانایی بالا و هوشمندی خاصی است و باید به افراد زبده و توانا سپرده شود».

این روزنامه‌نگار پیشین و مدرس مدیریت رسانه در ادامه به بحث درباره سیاستگذاری کلی سازمان و لزوم هماهنگی سیاستگذاری خبری با آن برای تحقق برنامه‌های دانشگاه پرداخت و به پرسش‌های رابطین خبر حاضر در جلسه پاسخ گفت.

همچنین در ادامه جلسه پرسش و پاسخ رابطین خبر با معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران برگزار شد.

در پایان از رابطین خبر برگزیده سال ۱۳۹۶ تقدیر به عمل آمد و اکبرفضل الهی، از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی؛ فرین روحانیان، از معاونت فرهنگی؛ مریم وفایی، از دانشکده ادبیات و علوم انسانی؛ مرضیه خانزاده، از پارک علم و فناوری و مریم احمدی، از دانشکده مطالعات جهان به‌عنوان رابطین خبری برگزیده معرفی شدند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد