درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33347صفحه نخست » دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 - 17:34
نامه سرگشاده رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران به محسن هاشمی
در پی توزیع سهمیه آرم طرح ترافیک سال ۹۷ در بین رسانه‌ها و اعتراض بسیاری از اهالی رسانه، رئیس انجمن کانون‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کشور در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران، خواستار تجدیدنظر و ورود وی به نحوه توزیع آرم طرح ترافیک شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی توزیع سهمیه آرم طرح ترافیک سال ۹۷ در بین رسانه‌ها و اعتراض بسیاری از اهالی رسانه، رئیس انجمن کانون‌های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کشور در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران، خواستار تجدیدنظر و ورود وی به نحوه توزیع آرم طرح ترافیک شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران، متن نامه محمد مهدی دانی به این شرح است:

بسمه‌تعالی
جناب آقای محسن هاشمی رفسنجانی_ رئیس محترم شورای شهر تهران

سلام‌علیکم
با احترام، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت و آرزوی موفقیت روزافزون، مستحضرید که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی مدت گذشته و به بهانه اعطای طرح ترافیک به آنان آماج توهین‌ها و تهمت‌های بی‌سابقه شهرداری تهران قرار گرفته‌اند و البته دست‌اندرکاران رسانه تاکنون خویشتن داری کرده و بنا نداشته‌اند که با همان ادبیات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران سخن بگویند.

عبارت رانت‌خوار، یکی از سخیف‌ترین و مضحک‌ترین واژه‌‌هایی بود که می‌شد به خبرنگاران نسبت داد و این موضوع هرگز از خاطر خبرنگاران محو نخواهد شد چرا که این توهین‌ها از سوی کسانی عنوان شد که همواره دانستن را حق مردم می‌دانند.

همانطور که مستحضرید طی یکی دو روز گذشته شهرداری تهران اقدام به توزیع سهمیه آرم طرح ترافیک در بین اصحاب رسانه کرده و در کمال ناباوری بسیاری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران پرسابقه کشور مشمول دریافت طرح ترافیک نشده‌اند.

نیک می‌دانید که در سنوات گذشته شهرداری تهران تسهیلات ویژه‌ای را برای اهالی رسانه در نظر گرفته بود و خبرنگاران می‌توانستند با کمترین هزینه و برای پوشش اخبار حوزه خود وارد محدوده طرح ترافیک شوند. متأسفانه در دوره بی‌ثبات مدیریت شهری آقای نجفی و با برخورد ناشایست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که از قضا پیش از این به خاطر مدیریت ناکارامد خود در راه‌آهن جمهوری اسلامی و پس از استعفای خود به خاطر برخورد دو قطار در سمنان، مورد نقد اهالی مطبوعات قرار گرفته است، طرحی تدوین شد که خبرنگاران برای تردد در محدوده طرح ترافیک مشمول پرداخت هزینه گزاف شدند.

هرچند اعضای محترم شورای شهر تهران در اقدامی مناسب و با مصوبه‌ای هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک را برای خبرنگاران کاهش دادند اما اخیراً‌ نیز شهرداری تهران در اقدامی حیرت‌انگیز اقدام به تعیین صلاحیت خبرنگاران برای ورود به طرح ترافیک کرده است این در حالی است که پیش از این شهرداری تهران و برخی از اعضای شوار تأکید کرده بودند که به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مجوز ورود به طرح ترافیک داده می‌شود.

جناب‌آقای هاشمی
به خاطر داشته باشیم که خبرنگاران و روزنامه‌نگاران برای تهیه اخبار و پوشش مراسم مختلف دستگاه‌ها که اغلب آنها از جمله شهرداری، شورای شهر تهران، مجلس شورای اسلامی، نهاد ریاست جمهوری و تمامی وزارتخانه‌ها در محدوده طرح ترافیک هستند، مجبورند وارد این محدوده شوند و البته خبرنگاران و به طریق اولی رسانه‌ها در قبال پوشش اخبار حوزه‌ها، وجهی را نیز دریافت نمی‌کنند.

از آنجا که در یکی دو روز گذشته تعداد زیادی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای با گرایش‌ و سلیقه‌های مختلف سیاسی در تماس با انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران ضمن ابراز نارضایتی از نحوه توزیع آرم طرح ترافیک در بین اهالی رسانه، از واحد حقوقی این انجمن خواهان طرح موضوع در مراجع ذیصلاح شده‌اند از جناب‌عالی به عنوان رئیس محترم شورای شهر تهران استدعا دارد با ورود مؤثر به نحوه توزیع آرم طرح ترافیک مشکل جامعه بزرگ خبرنگاران را برطرف فرمایید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد