درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33304صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 - 22:03
معاون وزیر ورزش: روابط عمومی ها خود را با جهانی شدن ورزش تطبیق دهند
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید خود را با دوره جهانی شدن ورزش کشور تطبیق دهند گفت: امروز در کشور توسعه همه جانبه فناوری ارتباطی و رسانه ای مشاهده می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه روابط عمومیدستگاه های اجرایی باید خود را با دوره جهانی شدن ورزش کشور تطبیق دهند گفت: امروز در کشور توسعه همه جانبه فناوری ارتباطی و رسانه ای مشاهده می شود.

به گزارش ایرنا عبدالحمید احمدی عصر چهارشنبه در نشست تخصصی معاون وزیر ورزش و جوانان با مدیران روابط عمومی ادارات کل استان ها در کرمان ضمن تبریک ایام شعبانیه بویژه نیمه شعبان افزود: باید همه چیز در دوره جهانی شدن کشور مطابق این دوره باشد.

وی ادامه داد: امروز نمی توان به شیوه 30 سال گذشته مدیریت کرد و روابط عمومی نیز از این قائده مستثنی نیست.

وی اظهار کرد: باید روابط عمومی سنتی کنار گذاشته شود و در پی روابط عمومی، مطابق با معیارهای جهانی باشیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش ایران در دوره جهانی شدن قرار گرفته و امروز تمام دستاورها و شواهد این دوره به وضوح در کشور مشاهده و لمس می شود.

وی افزود: مسابقات والیبال، جام جهانی 2018 فوتبال و مسابقات آسیایی و پارآسیایی جاکارتا سال پرمشغله ای را در حوزه ورزش کشور رقم زده و موفقیت در بسیاری از رشته های ورزشی، کشور را جهانی کرده است.

احمدی تاکید کرد: این دوره ویژگی ها و مختصاتی دارد که نیاز به مطالعه و تفکر و دقت دارد و در فرایند جهانی شدن تبادل اطلاعات در سرعت و گستردگی قابل قیاس با دوره های گذشته نیست.

وی گفت: دسترسی به فناوری های نوین عنصر زمان و مکان را متحول و از دور خارج می کند.

وی افزود: امروز سرعت و گستردگی تبادل اطلاعات، فناوری داد و ستد اطلاعاتی و معنایی با طیف گسترده مخاطبان دنبال می شود و همچنین فرصت های بسیاری برای داد و ستد اطلاعاتی ایجاد شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در این دوره بسیاری از وب سایت ها، وبلاگ، تالار گفت و گو و تمامی نرم افزارها و روش های داد و ستد اطلاعاتی در حال توسعه است و روابط عمومی ها نباید از آن عقب بیفتند.

وی گفت: با توجه به بعد اجتماعی گسترده فعالیت های وزارت ورزش و جوانان می توان با تمامی مردم ارتباط برقرار کرد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان حساسیت بسیاری دارد زیرا این وزارتخانه با مردم ارتباط گسترده ای دارد و برای این ارتباط باید از دانش، سخت افزار و نرم افزارها استفاده شود.

احمدی با اشاره به اقدامی پژوهشی در رابطه با روابط عمومی و کارکرد آن در دنیای جهانی شدن اضافه کرد: عملکرد روابط عمومی ها طی این دوره در سه طبقه و 14 کارکرد تقسیم بندی شده است.

وی گفت: عملکرد روابط عمومی در قالب کسب اطلاعات، مسئولیت ها و ارتباطات و تبلیغات جمع بندی می شود و این بخش باید در حوزه هایی از جمله کسب اطلاعات از موضوعات مورد علاقه افکار عمومی، جمع آوری اطلاعات و داده ها، کسب اطلاع از رویداد ها و تجزیه تحلیل آن و همچنین پایش دستگاه های همکار و رقیب فعالیت کنند.

وی افزود: روابط عمومی ها در پیشگیری از زوال سرمایه اجتماعی، ایجاد و ارتقای آن نقشی مهم و تاثیرگذار دارند و این سرمایه باید مراقبت شود.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: شبکه های اجتماعی مجازی موضوع روز افکار عمومی است و امروز افراد بسیاری در این شبکه ها حضور دارند.

وی با اشاره به نظرسنجی عمومی در مورد فضای مجازی گفت: طبق این نظرسنجی 80 درصد از گروه سنی فعال کشور در فضای مجازی بین 18 تا 49 سال سن دارند.

احمدی افزود: استفاده از شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام در بیش از 62 درصد از جمعیت کشور مشاهده می شود و این آمار هر سال افزایش دارد.
وی عنوان کرد: محتوای میزان مطالب مورد پیگیری در شبکه اجتماعی به ترتیب سیاسی، طنز و سرگرمی و ورزشی (30 درصد از محتوای مورد پیگیری) در کشور است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس این نظر سنجی و ارزیابی کاربران از شبکه های مجازی، 67.6 درصد استفاده از فضای مجازی را مفید ارزیابی کردند و 29.3 آن را مفید ندانستند.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان دستور تشکیل ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را پیش از سال 97 در حوزه ورزش کشور صادر کرده و اینک کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی این ستاد تشکیل شده است.

احمدی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حوزه زیرساختی وزارت ورزش و جوانان گام های خوب و موثری برداشته شده است.

وی با اشاره به برنامه های حوزه جوانان گفت: باید به اجرای جامع و کاملتر تمامی برنامه های حوزه جوانان کمک کرد و همچنین باید در ستاد و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بصورت ملی و استانی با جوانان همکاری نزدیکی داشته باشیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان افزود: مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها فرصت بزرگ حضور در این همایش استان کرمان را مغنم بشمارند و دستاورد خوب این همایش را با خود به استان ها ببرند.

وی ابراز کرد: با توجه به موضوع این همایش و اهمیت روابط عمومی باید فرصت هم آموزی به دیگر همکاران نیز فراهم شود.

همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها به میزبانی استان کرمان از امروز (چهارشنبه) به مدت 2 روز در کرمان ادامه دارد.

کارگاه تخصصی آشنایی با شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، چیستی؟ چرایی؟ چگونگی؟ برای مسئولان روابط عمومی ادارات کل استان ها نیز در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

همچنین مدیران روابط عمومی استان ها، معاون وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نخستین روز از سفر به کرمان از جاذبه های گردشگری این استان از جمله باغ شازده ماهان بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد