درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33265صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 - 23:41
پیش از آن که دیر شود، صدای مخاطبان را باید شنید
صدای مردم و کارکنان یکی از ارزشمندترین منابعی است که در صورت بهره گیری صحیح از آنها، می تواند راهنمای تغییر قرار گیرد و پیش از ایجاد هر نوع ناآرامی و اغتشاش، به بهبود و اصلاح امور کمک کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد امامی: تا کنون بارها تجربه شده مدیران و مسئولانی که تا آخرین لحظه، به صورت یکسویه سخن خود را با اتکا بر بلندگوهای سازمانی یا کشوری بر زبان جاری می سازند و روانه فضای عمومی می کنند، بدون آن که ساز و کار مناسبی را برای شنیدن حرف های آنان فراهم کنند، در زمانی نه چندان دور اشتباه خود را در می یابند، اما دیگر زمان برای اصلاح و بهبود گذشته و فرصت ها از دست رفته و ناگهان متوجه سقوط یا برکناری خود می شوند.

ایجاد ساز و کارهای مطمئن برای شنیدن بی واسطه سخنان مردم و کارکنان، یکی از ضرورت های خدمت رسانی به ولی نعمتان جامعه است و جا دارد مدیران و مسئولان مردم مدار ، از این مهم غفلت نورزند.

صدای مردم و کارکنان یکی از ارزشمندترین منابعی است که در صورت بهره گیری صحیح از آنها، می تواند راهنمای تغییر قرار گیرد و پیش از ایجاد هر نوع ناآرامی و اغتشاش، به بهبود و اصلاح امور کمک کند.

مدیران و مسئولانی که از بازخوردهای جامعه و سازمان رویگردان هستند و دیر به آن واکنش نشان می دهند، بیش و پیش از هر چیز و هر کس ، خود و سازمان و جامعه خود را در معرض آسیب قرار می دهند و غفلت از ایجاد ساز و کار امن و نگاهی واقع گرایانه به وضعیت موجود، موجب هدر رفتن منابع انسانی و مالی و مهم تر از آن از بین رفتن «اعتماد» به عنوان مهم ترین سرمایه اجتماعی سازمان و جامعه می شود.

بنابر این مدیران و مسئولان هوشمند ، همواره مجاری و کانال های ارتباطی مطمئنی را برای دریافت به موقع بازخوردهای جامعه و سازمان طراحی کرده و فعال می سازند تا با بهره گیری از اطلاعاتی که از این طریق به دست می آید، نقاط قابل بهبود سازمان و جامعه را شناسایی کرده و برای بهبود و اصلاح امور برنامه ریزی کنند.

فراموش نباید کرد که «ارتباط»؛ عامل تغییر است و ارتباط دوسویه مدیران و مسئولان با آحاد افراد جامعه یا سازمان می تواند بهترین روش بهبود را به دنبال داشته و جامعه و سازمان را از هر گونه تنش و ناامنی واکسینه نماید.

♦️دوم اردیبهشت 1397

♦️بشارت یزد

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد