درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33110صفحه نخست » پنجشنبه، 16 فروردین 1397 - 22:52
فیسبوک برای تصاحب مخاطبین بزرگ کار و کاریابی به رقابت با لینکدین به پا می خیزد
فیسبوک می خواهد در یک برنامه ریزی بلند مدت جای شبکه اجتماعی لینکدین را بگیرد. در به روز رسانی های جدید فیسبوک قرار است قابلیت های ویژه ای برای آن دسته از کاربران جویای کار طراحی و در اختیار آن ها قرار دهد تا با استفاده از آن ها کاربران جویای کار بتوانند شغل مناسب و مورد نظر خود را پیدا کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیسبوک می خواهد در یک برنامه ریزی بلند مدت جای شبکه اجتماعی لینکدین را بگیرد. در به روز رسانی های جدید فیسبوک قرار است قابلیت های ویژه ای برای آن دسته از کاربران جویای کار طراحی و در اختیار آن ها قرار دهد تا با استفاده از آن ها کاربران جویای کار بتوانند شغل مناسب و مورد نظر خود را پیدا کنند.

در رو نمایی آزمایشی از این امکان جدید صفحات مشخصی از فیسبوک به برگه ای به نام Job مجهز می شوند که در این برگه آگهی های شغلی و مشخصات جویندگان کار که توسط شرکت های ارائه دهنده شغل و کاربران تکمیل می شود ارائه داده خواهد شد.


خبر این بخش اولین بار توسط وب سایت معروف تک کرانچ به بیرون درز کرد. به عقیده فیسبوک این اقدام شروع مرحله جدیدی است که هرچه پیشتر می رود به فیسبوک کمک می کند تا به جویندگان کار برای یافتن شغل مناسب خدمات بیشتر و بهتری ارائه دهد از این زمان به بعد لینکدین باید نگران حوزه هایی مثل حوزه های شبکه های اجتماعی و شغل یابی باشد.

به گفته سخن گوی فیسبوک، این شرکت بر اساس رفتار کاربران فیسبوک در خصوص تبلیغات و اعلام نیازهای شرکت های کوچک برای جذب کارمند که در صفحات شخصی خود قرار می دهند، فیسبوک اقدام به طراحی صفحه آزمایشی کرده است که در آن صفحه کاربران می توانند اعلان نیازهای خود مبنی بر استخدام و جذب کارمند را ارائه داده و افراد واجد شرایط بتوانند به راحتی درخواست ها و فرم های تقاضای خود را در آن صفحه ارائه دهند.

مزایای این طرح که در آن شرکت های بزرگ و کوچک و تمام کاربران از تمام قشرهای می توانند شرکت کنند بسیار واضح و مشخص است. این طرح امکان تعامل ۷۵/۱ میلیارد کاربر فعال شبکه اجتماعی فیسبوک را فعال خواهد کرد. از طرفی طرح جدی فیسبوک به شرکت های مختلف این امکان را می دهد تا با جذب نیروهای متخصص و مناسب کسب و کار خود را گسترش دهند.

البته این طرح تنها برای متقاضیان کار و صاحبان مشاغل اهمیت ندارد بلکه می تواند برای خود فیسبوک نیز مزایایی در بر خواهد داشت. چون این طرح باعث می شود که کاربران فیسبوک فعال تر شوند و از طرفی کاربران اطلاعات شخصی بیشتری از خود را در این شبکه اجتماعی با سایرین به اشتراک بگذارند همچنین ممکن است بر تعداد حساب های کاربری فیسبوک نیز افزوده شود زیرا صاحبان مشاغل می توانند یک حساب کاربری مجزا برای جذب نیرو در فیسبوک ایجاد کنند.

به علاوه چون فرم های پر شده توسط متقاضیان کار به صورت پیام برای صاحبان شرکت ها و مشاغل ارسال می شود بنابراین بسیاری از جنبه های پیام رسان فیسبوک نیز فعال می شود و از طرفی تعداد کاربرانی که از این پیام استفاده می کنند نیز افزایش خواهد یافت و این امر باعث بهبود و تقویت این اپلیکیشن پیام رسان خواهد شد.

شبکه اجتماعی لینک دین براساس موقعیت مکانی که فرد در آن بصورت دستی تنظیم می کند فعالیت می کند.


اما فیسبوک موقعیت مکانی شما را از پیش مشخص کرده است به همین دلیل بعنوان مثال نمی توانید موقعیت های شغلی دیگر شهرها یا کشورها را نیز ببینید. همچنین این سیستم کمک می کند تا جستجوی شغلی شما بسیار مفیدتر و راحت تر باشد و بصورت حرفه ای تری نیز موقعیت شغلی را در مناطق اطراف خود ببیند.


نکته جالب توجه دیگر آن است که در این مقایسه لینک دین بصورت دستی سطح توانمندی را می سنجد و با مطالعه رزومه شما کلید واژه هایی را به شما پیشنهاد می دهد. اما کلید واژه هایی که بیشترین تایید را از کانکشن های شما در لینک دین داشته باشد معیار جستجوی شغل برای شما و اولویت بندی خواهد بود. این در حالی است که در فیسبوک عادات و رفتار شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. که خود این موضوع بیانگر وجود هوش مصنوعی است که در این ساختار بکار رفته است.


در پایان نیز باید بیان داشت که با این وجود لینک دین به شما امکان جستجو موقعیت های شغلی بر اساس زمان ایجاد شدن آنها را میدهد و فیسبوک تنها مدت زمانی را که این موقعیت های شغلی ایجاد گردیده اند را به شما نشان می دهد.


اما سئوال اصلی اینجا است که رفتار شناسی فیسبوک از عملکردهای ما تا چه میزان می تواند در معرفی موقعیت های صحیح باشد؟ و این سئوالی است که در واقع پاسخگویی به آن مستلزم زمان است.

منبع: techcrunch.com



 



 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد