درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 10:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32994صفحه نخست » جمعه، 3 فروردین 1397 - 03:02
بنیانگذار «واتس‌آپ» خواستار خذف «فیس‌بوک» شد
برایان اکتون، یکی از مؤسسان نرم‌افزار کاربردی مشهور «واتساپ» که توسط شرکت «فیس‌بوک» خریداری شده است، اخیرا به کمپینی پیوسته است که خواستار «حذف فیس‌بوک» شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برایان اکتون، یکی از مؤسسان نرم‌افزار کاربردی مشهور «واتساپ» که توسط شرکت «فیس‌بوک» خریداری شده است، اخیرا به کمپینی پیوسته است که خواستار «حذف فیس‌بوک» شده است.

درپی نقض حریم خصوصی افراد توسط نرم‌افزار کاربردی فیس‌بوک، کمپینی تحت عنوان «DeleteFacebook» به راه افتاده که کابران شبکه‌های اجتماعی را به خودداری از کاربرد فیس‌بوک توصیه می‌کند.

اکتون در پیام تویتری خود که سه‌شنبه 20 مارس در شبکه اجتماعی تویتر منتشر شد نوشت:«deletefacebook# ، زمان حذف فیس‌بوک فرا رسیده است».

شرکت شبکه اجتماعی «فیس‌بوک» در سال 2014 شرکت «واتس‌آپ» متعلق به موسس آن برایان اکتون را با مبلغی به ارزش 19 میلیارد دلار خریداری کرد.

به گزارش شبکه سی ان ان آمریکا در پی رسوایی دسترسی شرکت «کامبریدج آنالیتیکا» به اطلاعات شخصی 50 میلیون نفر از کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک، بدون اجازه و اطلاع آنها، جنبش مطالبۀ «حذف فیسبوک» به سرعت در شبکه اینترنت در حال گسترش است.

شبکه اجتماعی مشهور فیس‌بوک نیز در عرض یک هفته بیش از 50 میلیارد دلار از ارزش خود در بازارهای جهانی را از دست داد.

برایان اکتون سپتامبر سال گذشته از شرکت فیس‌بوک جدا شد و اخیرا مبلغ 50 میلیون دلار برای راه‌اندازی نرم‌افزار کابردی دیگری با نام «Signal» که دارای امنیت بیشتری در زمینه ارسال پیام است، سرمایه‌گذاری کرد.

پیش از حمله بنیانگذار واتس‌آپ به شرکت فیس‌بوک، «راجرز ماکنامی» سرمایه‌گذار سرشناس در زمینه فن‌آوری که از سرمایه‌گذاران اولیه در شبکه اجتماعی فیس‌بوک است گفته بود که فیس‌بوک با بحران اعتماد مواجه است که ممکن است به نابودی آن منجر شود.

گزینه حذف «فیس‌بوک» برای بسیاری‌ها ممکن است گزینه مناسبی نباشد، زیرا این گام منجر به حذف نرم‌افزارهای کاربردی مشهور دیگری مانند «واتس‌‍آپ» و «اینستاگرام» خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد