درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 02:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32994صفحه نخست » جمعه، 3 فروردین 1397 - 03:02
بنیانگذار «واتس‌آپ» خواستار خذف «فیس‌بوک» شد
برایان اکتون، یکی از مؤسسان نرم‌افزار کاربردی مشهور «واتساپ» که توسط شرکت «فیس‌بوک» خریداری شده است، اخیرا به کمپینی پیوسته است که خواستار «حذف فیس‌بوک» شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برایان اکتون، یکی از مؤسسان نرم‌افزار کاربردی مشهور «واتساپ» که توسط شرکت «فیس‌بوک» خریداری شده است، اخیرا به کمپینی پیوسته است که خواستار «حذف فیس‌بوک» شده است.

درپی نقض حریم خصوصی افراد توسط نرم‌افزار کاربردی فیس‌بوک، کمپینی تحت عنوان «DeleteFacebook» به راه افتاده که کابران شبکه‌های اجتماعی را به خودداری از کاربرد فیس‌بوک توصیه می‌کند.

اکتون در پیام تویتری خود که سه‌شنبه 20 مارس در شبکه اجتماعی تویتر منتشر شد نوشت:«deletefacebook# ، زمان حذف فیس‌بوک فرا رسیده است».

شرکت شبکه اجتماعی «فیس‌بوک» در سال 2014 شرکت «واتس‌آپ» متعلق به موسس آن برایان اکتون را با مبلغی به ارزش 19 میلیارد دلار خریداری کرد.

به گزارش شبکه سی ان ان آمریکا در پی رسوایی دسترسی شرکت «کامبریدج آنالیتیکا» به اطلاعات شخصی 50 میلیون نفر از کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک، بدون اجازه و اطلاع آنها، جنبش مطالبۀ «حذف فیسبوک» به سرعت در شبکه اینترنت در حال گسترش است.

شبکه اجتماعی مشهور فیس‌بوک نیز در عرض یک هفته بیش از 50 میلیارد دلار از ارزش خود در بازارهای جهانی را از دست داد.

برایان اکتون سپتامبر سال گذشته از شرکت فیس‌بوک جدا شد و اخیرا مبلغ 50 میلیون دلار برای راه‌اندازی نرم‌افزار کابردی دیگری با نام «Signal» که دارای امنیت بیشتری در زمینه ارسال پیام است، سرمایه‌گذاری کرد.

پیش از حمله بنیانگذار واتس‌آپ به شرکت فیس‌بوک، «راجرز ماکنامی» سرمایه‌گذار سرشناس در زمینه فن‌آوری که از سرمایه‌گذاران اولیه در شبکه اجتماعی فیس‌بوک است گفته بود که فیس‌بوک با بحران اعتماد مواجه است که ممکن است به نابودی آن منجر شود.

گزینه حذف «فیس‌بوک» برای بسیاری‌ها ممکن است گزینه مناسبی نباشد، زیرا این گام منجر به حذف نرم‌افزارهای کاربردی مشهور دیگری مانند «واتس‌‍آپ» و «اینستاگرام» خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد