درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:08   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32994صفحه نخست » جمعه، 3 فروردین 1397 - 03:02
بنیانگذار «واتس‌آپ» خواستار خذف «فیس‌بوک» شد
برایان اکتون، یکی از مؤسسان نرم‌افزار کاربردی مشهور «واتساپ» که توسط شرکت «فیس‌بوک» خریداری شده است، اخیرا به کمپینی پیوسته است که خواستار «حذف فیس‌بوک» شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برایان اکتون، یکی از مؤسسان نرم‌افزار کاربردی مشهور «واتساپ» که توسط شرکت «فیس‌بوک» خریداری شده است، اخیرا به کمپینی پیوسته است که خواستار «حذف فیس‌بوک» شده است.

درپی نقض حریم خصوصی افراد توسط نرم‌افزار کاربردی فیس‌بوک، کمپینی تحت عنوان «DeleteFacebook» به راه افتاده که کابران شبکه‌های اجتماعی را به خودداری از کاربرد فیس‌بوک توصیه می‌کند.

اکتون در پیام تویتری خود که سه‌شنبه 20 مارس در شبکه اجتماعی تویتر منتشر شد نوشت:«deletefacebook# ، زمان حذف فیس‌بوک فرا رسیده است».

شرکت شبکه اجتماعی «فیس‌بوک» در سال 2014 شرکت «واتس‌آپ» متعلق به موسس آن برایان اکتون را با مبلغی به ارزش 19 میلیارد دلار خریداری کرد.

به گزارش شبکه سی ان ان آمریکا در پی رسوایی دسترسی شرکت «کامبریدج آنالیتیکا» به اطلاعات شخصی 50 میلیون نفر از کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک، بدون اجازه و اطلاع آنها، جنبش مطالبۀ «حذف فیسبوک» به سرعت در شبکه اینترنت در حال گسترش است.

شبکه اجتماعی مشهور فیس‌بوک نیز در عرض یک هفته بیش از 50 میلیارد دلار از ارزش خود در بازارهای جهانی را از دست داد.

برایان اکتون سپتامبر سال گذشته از شرکت فیس‌بوک جدا شد و اخیرا مبلغ 50 میلیون دلار برای راه‌اندازی نرم‌افزار کابردی دیگری با نام «Signal» که دارای امنیت بیشتری در زمینه ارسال پیام است، سرمایه‌گذاری کرد.

پیش از حمله بنیانگذار واتس‌آپ به شرکت فیس‌بوک، «راجرز ماکنامی» سرمایه‌گذار سرشناس در زمینه فن‌آوری که از سرمایه‌گذاران اولیه در شبکه اجتماعی فیس‌بوک است گفته بود که فیس‌بوک با بحران اعتماد مواجه است که ممکن است به نابودی آن منجر شود.

گزینه حذف «فیس‌بوک» برای بسیاری‌ها ممکن است گزینه مناسبی نباشد، زیرا این گام منجر به حذف نرم‌افزارهای کاربردی مشهور دیگری مانند «واتس‌‍آپ» و «اینستاگرام» خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد