درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32984صفحه نخست » چهارشنبه، 1 فروردین 1397 - 10:52
پارلمان بریتانیا از زاکربرگ خواست برای ادای توضیح در مقابل کمیته تحقیق حاضر شود
یک کمیته پارلمان بریتانیا از مارک زاکربرگ رییس فیسبوک خواسته تا در برابر این کمیته حاضر شود و درباره استفاده شرکت کمبریج آنالیتیکا از اطلاعات شخصی کاربران فیس بوک توضیح دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک کمیته پارلمان بریتانیا از مارک زاکربرگ رییس فیسبوک خواسته تا در برابر این کمیته حاضر شود و درباره استفاده شرکت کمبریج آنالیتیکا از اطلاعات شخصی کاربران فیس بوک توضیح دهد.

دمین کالین رییس کمیته تحقیق مجلس عوام بریتانیا در باره "اخبار جعلی"، فیسبوک را به گمراه کردن این کمیته متهم کرده است.

در همین حال کمیسیون تجارت فدرال آمریکا هم گزارش شده که تحقیقات خود را در باره به اصلاح "دروی" اطلاعات شخصی پنجاه میلیون کاربر فیسبوک برای تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ آغاز کرده است.

این کمیسیون نهادی مستقل از دولت است که برای حفظ حقوق مصرف کنندگان آمریکایی فعالیت می‌کند.

کمبریج انالیتیکا یک شرکت مشاوره سیاسی است که به جزئیات حساب شخصی پنجاه میلیون کاربر فیس بوک بدون اجازه دست یافته و از این اطلاعات بدست آورده برای تاثیرگذاشتن بر مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ به نفع دونالد ترامپ استفاده کرده است. و این اطلاعات را پاک نکرده است.

پس از اینکه در چند ماه گذشته روزنامه گاردین بریتانیا به نقش این شرکت در تبلیغات انتحاباتی دونالد ترامپ و همچنین خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا پرداخت، الکساندر نیکس مدیر عامل کمبریج آنالیتیکا سه هفته پیش در پارلمان بریتانیا حاضر شد و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

اما افشاگری روزنامه گاردین و شبکه چهار تلویزیون بریتانیا در دو روز گذشته باعث ایجاد سوالات بیشتری درباره این شرکت و فیسبوک شد و دمیان کالینز رییس کمیته پارلمانی بریتانیا گفت که این کمیته "گمراه شده است."

چند روز پیش کریستوفر ویلی یکی از کارکنان سابق شرکت کمبریج آنالیتیکا که دفتر آن در لندن است به افشاگری در باره فعالیت‌های آن پرداخت و شبکه چهار تلویزیون بریتانیا هم مخفیانه گزارشگر خود را به این شرکت فرستاد، موضوع فعالیت‌های شرکت کمبریج آنالیتیکا و نقش فیسبوک در استفاده از اطلاعات کاربران در مرکز توجه قرار گرفته است.

آقای ویلی گفت با استفاده یک تست روانشناسی در فیس بوک که در آن بیش از ۲۷۰ هزار نفر شرکت کرده بودند، کمبریج آنالیتیکا توانسته بدون کسب اجازه از آنها، به اطلاعات دوستانشان هم دسترسی پیدا و حجم عظیمی از اطلاعات را گردآوری کند.

به گفته آقای ویلی از اطلاعاتی که به شرکت کمبریج آنالیتیکا فروخته شده بود برای تهیه پرونده روانشناختی کاربران استفاده شده و بعد این افراد هدف تبلیغات حساب شده به نفع دونالد ترامپ قرار گرفته‌اند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد