درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32899صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 22 اسفند 1396 - 00:34
شکار نهنگ ها را فراموش نکنید
نهنگ ها بدون محدودیت در بازار هر شرکتی وجود دارند، اما احتمالا برای دستیابی به آنها نیاز گذر از آب های بسیار زیاد و پهناوری خواهید داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نهنگ ها بدون محدودیت در بازار هر شرکتی وجود دارند، اما احتمالا برای دستیابی به آنها نیاز گذر از آب های بسیار زیاد و پهناوری خواهید داشت.

در این بین، ممکن است به مشتریان بی شماری برخورد کنید که قابلیت صید شدن داشته و بتوانید چیزی به آنها بفروشید. اما هرگز به امید صید ماهی بزرگ به آنها بی اعتنایی نکنید، خصوصا زمانی که در ابتدای فعالیت فروش خود قرار دارید. این مشتری های کوچک سودهای اولیه شما هستند و هرگز نباید آنها را نادیده بگیرید، چرا که انرژی و توان لازم برای دستیابی به مشتریان بزرگتر را برای شما فراهم می آورند.

در این حین باید توجه و تمرکز خود را بر روی یکی از آن مشتریان بزرگ و به اصطلاح نهنگ هم حفظ کنید و البته اینکه چگونه این کار را انجام می دهید تا حدودی بستگی به نوع و کیفیت کسب و کار شما دارد. اگر در فروش خودروهای لوکس و گران قیمت تخصص دارید، باید سراغ مکان هایی بروید که مالکین چنین خودروهایی در آنها رفت و آمد دارند و به قول معروف پاتوق آنهاست.

قرار دادن کارت ویزیت خودتان در زیر برف پاکن یک مرسدس بنز میباخ شاید یک تاکتیک روشن و واضح باشد، اما منجر به فروش برای شما نشود؛ بلکه باید وارد باشگاه و محل تفریح رانندگان و یا مالکان این دست از خودروها شده و خودتان و محصول خودتان را معرفی کنید. وقت بگذارید و بحث کنید و بعد از اینکه موضوع صحبت را به خودرو رساندید، می توانید دست در جیب کرده و کارت ویزیت خود را ارائه کنید و اینگونه یک تصویر خوب و سازنده در برخورد اول از خود بر جای بگذارید.
البته ...

البته که این رویکرد در فروش های صنعتی می تواند به شدت متفاوت باشد، اما کلیت آن در همه فروش های یکسان است و آن اینکه بدون مطالعه پیش نروید و عجله نکنید. از قبل آمادگی داشته باشید، نهنگ خود را شناسایی کنید و مرحله به مرحله و فکر پیش بروید. به یاد داشته باشید که مشتری بالقوه شما ممکن است هدف نهایی دهها فروشنده دیگر هم باشد. باید آنقدر حرفه ای باشید که بتوانید از همه آنها بهتر عمل کنید و نهنگ مورد نظر را به عنوان یک مشتری وارد سازمان خود کنید.

 

منبع: www.ibazaryabi.com


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد