درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 21:02   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32894صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 22 اسفند 1396 - 03:26
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد برگزار شد
روز دوشنبه 21 اسفندماه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای این شورا در تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روز دوشنبه 21 اسفندماه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای این شورا در تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: درک شرایط موجود و ارائه اطلاعات و اخبار صحیح به رسانه ها و تدوین برنامه مدیریت بحران و اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی ها ضروری است.

به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های این استان افزود: در شرایط امروز کشور و استان ، وظیفه روابط عمومی ها سنگین است و باید در زمان بحران ، راهبردهایی پیش روی اصحاب رسانه قرار دهند.


وی با تأکید بر لزوم اتخاذ رویکردهایی برای دفاع از منافع استان افزود: ارائه اطلاعات صحیح و دارای جامعیت به مخاطبان برای جلوگیری از شایعات باید همواره مدنظر روابط عمومی ها باشد.


معاون استاندار یزد به آنچه 'برخی اخبار ناسالم علیه استان در جریان حوادث قطع آب انتقالی به یزد' خواند اشاره کرد و ادامه داد: باید برای دفاع از منافع مردم و به منظور وضعیت تخصیص اعتبارات این بخش ، مدیریت مطلوبی در حوزه اطلاع رسانی تدوین شود.


طالبی خاطرنشان کرد: انعکاس خدمات دستگاهها به مردم به منظور پاسخگویی به انتقادات بی محابا و مستمر عده ای در فضاهای مجازی نیز باید از سوی روابط عمومی ها رصد شده و این مجموعه ها به ابزار نوین مجهز شوند.


وی در عین حال بر لزوم رصد تمام حوزه های اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: در کنار این امر ، روابط عمومی ها باید ییمنه ارتباط موثر مدیران دستگاه را با رسانه ها فراهم کنند تا بستر اطلاع رسانی شفافیت و سرعت یابد.


* شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد وابسته به تغییرات استانداری نباشد
در ادامه این جلسه سرپرست روابط عمومی استانداری یزد هم گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های استقلال داشته باشد و وابستگی به تغییرات استانداری نداشته باشد.


علی صالحی با تشریح وضعیت روابط عمومی های استان افزود: مهم‌ترین چالش روابط عمومی در این مقطع ، تنزل ساختار سازمانی روابط عمومی در مجموعه استانداری است که قاعدتاً این تنزل تأثیرات منفی را بر روی حوزه‌های اطلاع‌رسانی و سایر روابط عمومی ها داشته است.


وی افزود: گره کور مشکلات جامعه روابط عمومی استان در جای دیگری است و عوامل بیرونی می‌تواند بر آن تأثیر زیادی داشته ولی برای حل این مشکلات باید به نقش و وظایف خود توجه ویژه داشته باشیم.


سرپرست روابط عمومی استانداری یزد تأکید کرد: احیای جایگاه و منزلت روابط عمومی ها با خودمان است و دلیل تأکید بر استقلال شورای هماهنگی و عدم وابستگی آن به تغییرات استانداری نیز بر همین مبناست.


صالحی دغدغه روابط عمومی ها درباره ضمانت اجرای سند روابط عمومی را دیگر دغدغه این حوزه دانست و ادامه داد: برای تهیه و تصویب این سند تلاش ها و هزینه های زیادی صرف شده و دغدغه‌های بزرگان جامعه روابط عمومی استان یزد در این خصوص به حق است با این حال باید با رصد فضای استان و مقدورات کشور، شرایط اجرای این سند را فراهم کرد.


وی در عین حال با تأکید بر اینکه جوانان نیازمند فرصت و حمایت در تمام شرایط هستند، خاطرنشان کرد: وقتی مسئولیتی به یک جوان داده می شود نباید از این فرصت به عنوان ناتوانی تعبیر شود بلکه به گونه ای در جامعه نهادینه شود که جوانی فرصتی بر مدیریت است و این کار باید به صورت اساسی صورت گیرد.


در این جلسه برخی از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد به بیان نقطه نظرات خود در بخش های مختلف همچون لزوم افزایش آموزش ها پرداختند.

 

گفتنی است در پایان نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از «داود پاک‌طینت» مدیر سابق روابط عمومی‌های استانداری یزد، «سید جلال حسینی» مدیر هماهنگی واحد خبر صداوسیمای مرکز یزد، «حسن کرمی» عکاس باسابقه و پیشکسوت روابط عمومی استانداری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد