درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32879صفحه نخست » شنبه، 19 اسفند 1396 - 23:55
کسب درآمد بیش از ۱۸۰ هزار خانواده ایرانی از طریق شبکه تلگرام
شمار کانال‌های فارسی در تلگرام رو به افزایش است. بر اساس آمار رسمی ایران، بیش از ۷۵۴ هزار کانال فارسی در تلگرام وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شمار کانال‌های فارسی در  تلگرام رو به افزایش است. بر اساس آمار رسمی ایران، بیش از ۷۵۴ هزار کانال فارسی در تلگرام وجود دارد.

روزنامه "شهروند" روز شنبه ۱۹ اسفند (۱۰ مارس) گزارشی پیرامون نقش شبکه تلگرام در اقتصاد ایران منتشر کرده است. در این گزارش به نقل از افشین کلاهی، عضو کمیسیون کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق ایران آمده است که در ایران ۱۰ تا ۱۵ هزار "کسب و کار تلگرامی" وجود دارد.

بنا بر ارزیابی او، حدود ۱۸۰ هزار خانواده ایرانی می‌توانند به طور مستقیم یا غیرمستقیم از فرصت‌های شغلی ایجاد شده از طریق این کانال‌های تلگرامی بهره گیرند. افشین کلاهی در عین حال تاکید کرده که دادن آمار دقیق از تعداد "کسب و کار‌های تلگرامی" و میزان اشتغال واقعی پدید آمده از طریق این فعالیت‌ها ممکن نیست.

اپلیکیشن‌های بومی
سعید مهدیون، فرمانده بسیج وزارت ارتباطات خواستار تقویت اپلیکیشن‌های داخلی شده است. این در حالی است که افشین کلاهی درباره علت ناموفق بودن سیاست‌های جایگزین کردن پیام‌رسان‌های خارجی گفته است: «در کشور ما توانایی ایجاد و جایگزینی نمونه‌های بومی با نمونه‌های خارجی وجود دارد اما روش اجرا و جایگزینی درست انتخاب نمی‌شود. باید بدانیم که راه جایگزینی تلگرام نه فیلترینگ است، نه استفاده دستوری از نمونه بومی و نه محدودسازی‌های دیگر. بارها این روش‌ها را انتخاب کرده و منابع مالی را تلف کردیم.»

به باور عضو کمیسیون کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق ایران، راهکار اصلی دولت باید حمایت باشد و نه دخالت. کلاهی حمایت دولت را از جمله در کاهش مالیات و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی پیام‌رسان‌های بومی می‌داند.

محبوبیت تلگرام
بخشی به نام "رصد شبکه‌های اجتماعی" در مرکز ملی فضای مجازی ایران راه اندازی شده است. بخش پژوهشی این مرکز آخرین آمارهای رسمی استفاده از شبکه تلگرام در ایران را منتشر کرده است.

نتیجه تحقیقات این مرکز نشان می‌دهد که بر محبوبیت تلگرام در ایران روز به روز افزوده می‌شود. این آمار نشان می‌دهد که تنها ظرف دو هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار کانال تلگرامی جدید راه‌اندازی شده است.

به این ترتیب، تعداد کانال‌های فارسی تلگرام به بیش از ۷۵۴ هزار رسیده است. میانگین بازدید روزانه این کانال‌ها حدود دو و نیم میلیارد بار اعلام شده است.

به گزارش دویچه، بیش از یک سوم کانال‌های فارسی تلگرام به طور مرتب و روزانه به‌روزرسانی می‌شوند و میانگین تعداد دفعات انتشار مطلب بر روی کانال‌های فارسی زبان تلگرام بیش از ۱۱ مطلب در روز است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد