درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 17:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32854صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 15 اسفند 1396 - 20:02
وبینار های موفق
وبینار های موفق (سیمنارهای اینترنت محور) فقط با یک اشاره دست شکل نمی گیرند. باید یک موضوع فوق العاده، یک سخنران مهمان عالی (یا حداقل معرفی خودتان به عنوان یک کارشناس) و توانایی حفظ توجه مستمر مخاطبین برای 60 تا 90 دقیقه دست به دست هم بدهند تا این موفقیت شکل بگیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وبینار های موفق (سیمنارهای اینترنت محور) فقط با یک اشاره دست شکل نمی گیرند. باید یک موضوع فوق العاده، یک سخنران مهمان عالی (یا حداقل معرفی خودتان به عنوان یک کارشناس) و توانایی حفظ توجه مستمر مخاطبین برای 60 تا 90 دقیقه دست به دست هم بدهند تا این موفقیت شکل بگیرد.


با این وجود، بدون توجه به اینکه محتوا و نحوه ارائه شما چگونه باشد، پیش از هر چیز باید چشم مخاطبین را به دعوت به این وبینار خیره کنید، یا اینکه تلاش های شما برای ارائه به باد خواهد رفت.


این کار نیاز به بهینه سازی و استفاده از صفحه فرود مناسب برای ثبت نام وبینار است. صفحات فرود اصولا صفحات منفردی هستند که با یک هدف مشخص طراحی شده و در دسترس قرار می گیرند. در رابطه با ثبت نام وبینار، هدف آنها بدست آوردن اطلاعات تماس بازدید کنندگانی (مثلا نام، آدرس ایمیل و …) است که از صفحه مورد نظر بازدید کرده اند.


در ادامه این مطلب پنج بخش اصلی از هر صفحه فرود برای ثبت نام وبینار را معرفی کرده و . . .

1. عنوان وبینار
همانند عنوان یک کتاب یا مقاله مندرج در یک مجله، این عنوان باید به مخاطب یا بازدید کننده بگوید که آنها در ازاء اختصاص یک ساعت یا بیشتر از زمان خودشان به وبینار شما چه چیزی دریافت می کنند. بطور ایده آل، این بخش باید به یک مشکل شناخته شده مخاطبین شما اشاره داشته باشد و برنامه شما برای حل آن را روشن کند.

2. توضیح وبینار (منافع حاصل از آنها)
اینها در واقع نقاط فروش شما در رابطه با وبینار آینده شما هستند که در آنها توضیحات اندکی را در رابطه با چیزی که می خواهید برای شرکت کنندگان ارائه کنید بیان می دارید. در این بخش می توانید چند خط کوتاه به عنوان مقدمه قرار دهید که شامل 3 تا 5 مورد مجزا شود که مخاطب را بیشتر ترغیب به ثبت نام کند.


3. تقدیس کارشناس
در این بخش در رابطه با میهمانان مدعوی صحبت می کنید که موقعیت آنها به عنوان کارشناس تائید شده و بازدید کنندگان از تخصص آنها اطمینان کسب می کنند.
قرار دادن تصویری از آنها کمک می کند تا حس شخصی و انسانی به آنها در مخاطب بیشتر شود و به بازدید کنندگانی که قبلا با این افراد برخورد داشته اند یادآوری می کند که توصیه های آنها مفید و سودمند است.


4. تائید اجتماعی با تصدیق دیگران
در این بخش باید از تصدیق ها و فیدبک های حاصل شده در ارائه یا کار قبلی مهمان یا سخنران استفاده کنید و اعتبار مثبت وی را نشان دهید. چند تصدیق کوتاه از شرکت کنندگان قبلی در این صفحه می تواند در موفقیت وبینار یا بطور کل نادیده انگاشته شدن آن تاثیر بسزایی داشته باشد.


5. فراخوان به عمل
این فراخوان به عمل می تواند حتی در قالب یک گزینه قرمز بسیار ساده با یک پیام ساده بر روی آن باشد ( مثلا؛ آره، من ثبت نام می کنم!). این در واقع قدم آخر برای نتیجه گرفتن از این صفحه فرود است. طراحی، چیدمان و پیام اصلی فراخوان به عمل ها همگی عناصری قابل آزمون و اندازه گیری هستند.


نتایج خود را تحلیل و ارزیابی کنید و ببینید چه مواردی تاثیر بهتری دارند
شکی نیست که صفحه فرود ثبت نام وبینار کلید اصلی در جذب شرکت کننده ها و مشتریان بالقوه به وبینار شماست. با این وجود، این صفحه به هیچ روی تنها صفحه فرودی نیست که برای ترفیع و ترویج رویداد خود به آن نیاز دارید.


www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد