درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32805صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 11 اسفند 1396 - 11:49
استراتژی کلان روابط عمومی
حمید شکری خانقاه - ون‌رولر برای گونه‌شناسی استراتژی های ارتباطات و مفاهیم مورد نظر خود در این مورد، از اصلاح تیپ ایده‌آل استفاده می‌کند. و چهار گونه الگوی ژنریک را معرفی می کند که هرکدام از آنها به استراتژی های ارتباطی گونه گونی تقسیم می شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استراتژی، در واقع قلب فرایند برنامه ریزی است و در برگیرندة اتخاذ تصمیمات و تدابیر مربوط به اثرات مورد انتظار از فعالیتهای ارتباطی و نیز ماهیت فعالیتهای ارتباطی است.

 

ون‌رولر (2004) برای گونه‌شناسی استراتژی های ارتباطات و مفاهیم مورد نظر خود در این مورد، از اصلاح تیپ ایده‌آل استفاده می‌کند. و چهار گونه الگوی ژنریک را معرفی می کند که هرکدام از آنها به استراتژی های ارتباطی گونه گونی تقسیم می شوند:

دانش محور. این گونه برای زمانی مناسب است که عموم نسبت به نقش روابط عمومی و دریافت اطلاعات و ایجاد ارتباطات با روابط عمومی بی تفاوت می باشند. در این گونه برای بالابردن سطح دانش عموم درباره روابط عمومی تدابیری باید اخذ شود. برای همین به این گونه دانش محور گفته می شود.

ترویج محور. این گونه برای زمانی مناسب است که عموم به نقش روابط عمومی واقف هستند و نسبت به دریافت اطلاعات و ایجاد ارتباطات با روابط عمومی علاقه مند هستند ولی هنوز ایجاد ارتباط نکرده اند. برای ایجاد ارتباط با عموم باید تبلیغات وسیع در رسانه های عمومی انجام شود.

مشارکت محور. این گونه برای زمانی مناسب است که عموم نسبت به اطلاعات آگاه هستند ولی برای ایجاد ارتباطات منظم باید سازماندهی شوند. در اینجا برای برای جلب مشارکت و ایجاد ارتباطات بهتر و شفافتر با مدیران و کارکنان نشستها و میزگردهای داخلی برگزار می شود. برای همین به این گونه مشارکت محور گفته می شود.

تخصص محور. زمانی که اغلب گروههای عموم در قبال نحوه ارتباط با سازمان موضع گیریهای مختلفی دارند. این گونه استراتژی مناسب می باشد. در واقع زمانی که عموم ذینفعان فعال می باشند باید میزگردهای تخصصی برای ایجاد ارتباطات دوطرفه و گفتگو با گروههای مختلف عموم برگزار کرد.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد