درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:07   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32719صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 02:10
نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
صبح امروز نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صبح امروز نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر همتی در این نشست از مدیران روابط عمومی به عنوان قلب سازمان ها یاد کرد و گفت: مدیران باید با بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و تبلیغاتی خدمات سازمان خود را به خوبی به مردم معرفی کنند.

وی افزود: اقناع افکار عمومی با ارائه اطلاعات صحیح و به موقع از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران روابط عمومی باید با شناسایی مشکلات سازمان خود نسبت به اطلاع رسانی شفاف اقدام و اعتماد مردم را جلب کنند.

دکتر همتی در خصوص استفاده مناسب از بودجه تبلیغاتی گفت: این وظیفه مدیر روابط عمومی است که با توجه به اهداف سازمان خود و استفاده از شیوه های نوین تبلیغات اثر بخش در راستای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم داشته باشد و در صورتی که بتوان هماهنگی برای انجام یک کار گروهی میان دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد صورت گیرد، این اثر بخشی چند برابر می شود.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اگر شرکت های بیمه به خوبی اقدامات خود را در راستای پرداخت خسارت های بزرگ اخیر منتشر می کردند صنعت بیمه، امروز مورد انتقاد برخی قرار نمی گرفت چرا که صنعت بیمه در سال های اخیر نه تنها در حوادث بزرگ همچون معدن یورت، قطار سمنان، پلاسکو و زلزله های اخیر به خوبی ایفای نقش کرده است بلکه در بخش مسئولیت های اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و شرایط خوبی بر صنعت بیمه حاکم است.

وی افزود: در مجموع، مدیران روابط عمومی سازمان ها به خصوص حوزه اقتصاد باید به افزایش امید و آرامش در جامعه کمک کنند.


سپس سید غلامرضا کاظمی دینان از پیشکسوتان و صاحب‌نظران حوزه روابط عمومی بود که در خصوص ویژگی‌های روابط عمومی فعال و موفق سخن گفت و توصیه‌های کاربردی به مدیران و فعالان روابط عمومی صنعت بیمه ارائه داد.


در بخش بعدی این برنامه خانم لیلا طاهری رییس روابط عمومی و ارتباط با مشتریان بیمه ایران معین سخنانی با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی ایراد کرد. وی در سخنانش به نقش و تأثیرگذاری این موضوع در محبوب سازی برند شرکتها و همبستگی با جامعه اشاره و رویکردهای نوین مسئولیت اجتماعی شرکتی در دنیا را معرفی کرد.


در ادامه مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی بر اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکتی و پرداختن هرچه بیشتر شرکت‌های بیمه به این مهم تأکید کرد و خواهان بررسی این موضوع به صورت برنامه مشترک جمعی توسط کارگروه‌های تخصصی شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه شد. در این راستا آقای محمدعلی مدیر روابط عمومی پژوهشکده بیمه برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی در صنعت بیمه و تدوین کتابی با این موضوع را پیشنهاد کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.


محوری‌ترین بحث نشست امروز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فروردین ماه ۱۳۹۷ بود. بیشتر مدیران روابط عمومی حاضر در نشست به زمان و نحوه برگزاری این نمایشگاه، نبود نظم و هماهنگی در برگزاری و مناسب نبودن فضا و سالن‌های اختصاص داده شده به شرکت‌های بیمه و جانمایی غرفه‌های شرکت‌های بیمه انتقاد داشتند.


عدم حضور شرکت‌های بیمه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فروردین ۹۷ به عنوان یکی از راهکارهای اعتراضی مطرح شد و مقرر گردید تا ضمن تدوین بیانیه مشترک نقطه نظرات و انتقادات شرکت‌های بیمه به نحوه برگزاری این نمایشگاه اعلام شود و پس از ابلاغ به مسئولین و برگزار کنندگان این برنامه ، تصمیم گیری نهایی صورت پذیرد.

 

 

 



 



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد