درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32707صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 2 اسفند 1396 - 11:50
تدابیر بانک ملی ایران برای روان سازی گشایش اعتبارات اسنادی
جلسه هم اندیشی تسهیل و روان سازی گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی با حضور مدیران ارشد ستاد و صف ناظر بر این بخش در اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هم اندیشی تسهیل و روان سازی گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی با حضور مدیران ارشد ستاد و صف ناظر بر این بخش در اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ،محمود شایان عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی در کشور و حمایت از کسب و کارها گفت: بانک ملی ایران به منظور تامین سرمایه در گردش و نیازهای مالی واحدهای تولیدی ، سبدی از محصولات را در اختیار دارد که گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی بخش مهمی از این خدمات را شامل می شود.

وی از رشد قابل توجه گشایش های اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی و همچنین کارگزاری های بانک در خارج از کشور خبر داد و افزود: با راهنمایی دقیق مشتریان به استفاده از انواع ضمانتنامه ها و اعتبارات اسنادی می توان علاوه بر تامین نیازهای مالی آنها، درآمدهای بانک را نیز افزایش داد.

محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران نیز هدف از برگزاری این همایش را برطرف نمودن مسایل موجود در بخش اعتباری دانست و بیان کرد: برگزاری این نوع همایش ها می تواند ما را در دستیابی به واقعیت های سازمانی نزدیکتر کند.

در این همایش اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور با تاکید بر تقویت هر دو بخش ارز و ریال گفت: بانک ملی ایران امروز دارای بسته های محصولاتی مختلف در بخش ارز و ریال می باشد که منجر به حفظ و جلب رضایت مشتریان شده است.

محمد رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز برگزاری این همایش ها را محلی برای بیان تجربیات موفق و ارزشمند کارکنان دانست که می تواند باعث بهبود شاخص های سود دهی بانک گردد.

همچنین افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران با اشاره به جایگاه بالای بانک ملی ایران در نظام بانکداری کشور بیان داشت: سامانه بام، پیام رسان بله، بانک آفیسر و طرح ویژه مسکن تنها بخشی از سبد محصولات نوین بانک ملی ایران می باشد که منحصر به فرد است.

در این همایش تنی چند از مسوولان ستادی به سوالات همکاران در بخش اعتباری و گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی پاسخ دادند.






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد