درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32678صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 28 بهمن 1396 - 10:45
تقدیر استاندار یزد از بانک ملی ایران
استاندار یزد در دیدار با عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از اقدامات این بانک تقدیر کرد و خواستار همکاری و مشارکت بانک ملی ایران در قالب طرح های توسعه و ایجاد اشتغال در این استان شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار یزد در دیدار با عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از اقدامات این بانک تقدیر کرد و خواستار همکاری و مشارکت بانک ملی ایران در قالب طرح های توسعه و ایجاد اشتغال در این استان شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در این دیدار ‎ضمن تبریک انتصاب استاندار یزد،رویکرد بانک ملی ایران را حمایت از تولید و اشتغال عنوان کرد.

‎در ادامه سفر عضو هیات مدیره به یزد،از سامانه نوبت دهی بر بستر پیام رسان بله در شعبه اطلسی یزد رونمایی شد .

‎ در این جلسه که با حضور مسئولان اداره امور شعب، روسای حوزه ها و شعب و کارشناسان و بازرسان انجام شد، شایان بر ضرورت همدلی و تفاهم فیمابین و احترام به مشتریان اشاره و آن را امری ضروری برشمرد.

‎ معاون اعتباری بانک ملی ایران ضمن اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: شعب باید حداکثر استفاده از منابع در اختیارشان را داشته باشند و اشتغالزایی وکمک به اهداف دولت در این زمینه را مدنظر قرار دهند.

وی از همکاران خواست خدمات جدید بانک مانند « بام »،« بله» ، « بانک آفیسر» و« طرح ویژه مسکن» را برای مشتریان مطرح و به طور ویژه اطلاع رسانی کنند.

‎اصلان کریمی مدیرامور شعب منطقه دو کشور بانک نیز در مراسم پس از ارائه ی عملکرد و برنامه های آتی استان از سوی محمد رضایی رییس اداره امور شعب، در خصوص عملکرد بهینه اداره امور استان یزد و بحث سود آوری و چابک سازی مطالبی را عنوان کرد.

‎عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در جلسه دیگری با همکاران دانشجوی مقطع دکترا دراستان یزد دیدار کرد .

‎ شایان در این جلسه ،بانک ها را بازوی توانمند دولت در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دانست و از قشر تحصیلکرده بانک خواست با پیشنهادهای ارزنده خود مسیر رونق اقتصادی و بهبود شاخص های مندرج در ترازنامه بانک را هموار کنند.

‎وی همچنین رویکرد بانک را کمک به اشتغال ،تولید و صنعت دانست.

‎ همکاران نیز در جلسه مذکور،پیشنهادها و راهکارهای خود را جهت بهبود عملکرد و سودآوری بانک ارائه کردند


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد