درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32659صفحه نخست » چهارشنبه، 25 بهمن 1396 - 21:53
چرا به بعضی ها اعتماد می کنیم و به بعضی ها خیر؟!
آیا لطفا چند دقیقه حواس تان به کیسه خرید من هست؟ این یک سوال ساده است، اما آن را از چه کسی می توان پرسید؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیا لطفا چند دقیقه حواس تان به کیسه خرید من هست؟ این یک سوال ساده است، اما آن را از چه کسی می توان پرسید؟


اعتماد به غریبه می تواند ریسکی باشد، پس چگونه می توانیم در مورد اینکه به چه کسی باید اعتماد کنیم، تصمیم بگیریم؟


بر اساس مطالعات جدیدی که نتیجه آن در نشریه علمی Proceedings of the National Academy of Science  منتشر شده است، ما بیشتر به افرادی اعتماد می کنیم که از نظر ظاهر شبیه افراد معتمد ما هستند. در مقابل کمتر به کسی که شبیه فردی است که قبلا به ما خیانت کرده، اعتماد می کنیم.


محققین دانشگاه های براون و نیویورک، می خواستند بدانند ما چگونه در مورد فردی که باید به او اعتماد کنیم یا خیر، تصمیم می گیریم. آنها از 29 داوطلب خواستند که در یک بازی اعتماد، با عکس سه مرد ناشناس شرکت کنند. به هر کدام از آنها 10 دلار داده شد و خواسته شد که آن را بر روی یکی از سه نفر سرمایه گذاری کنند.

 

 آنها این الگو را 15 بار بر روی هر عکس تکرار کردند. در خاتمه به آنها گفته شد که یکی از سه مرد، تقریبا همه سود حاصل از سرمایه گذاری را با داوطلب شریک شده، دیگری 60 درصد از سود را شریک می شود و نفر سوم همه سود را برای خود بر می دارد. داوطلبان بر اساس این اطلاعات تصمیم گرفتند که نفر اول بسیار قابل اعتماد، نفر دوم تا حدودی قابل اعتماد و نفر سوم غیر قابل اعتماد بود.


در آزمون دوم، از 29 دوطلب خواسته شد که شریک خود را از میان 58 عکس پیدا کنند. 54 عدد از عکس ها طوری دستکاری شده بودند که فرد درون آن اندکی شبیه یکی از سه مرد آزمون اول به نظر برسد. با اینکه شباهت حداقل بود، اما داوطلبان افرادی را انتخاب کردند که شبیه مرد اول یعنی فرد بسیار قابل اعتماد به نظر می رسید.


به گزارش iranjavan، دکتر الیزابت فلپس، از دانشگاه نیویورک می گوید: این آزمایش نشان داد که مغز ما از یک مکانیسم یادگیری استفاده می کند که در آن اطلاعات اخلاقی از تجارب گذشته کدگذاری شده و انتخاب های آینده را هدایت می کند.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد