درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32588صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 17 بهمن 1396 - 12:52
اعتبار ملی و جهانی بانک ملی ایران ثمره اعتماد دیرین مردم
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه این بانک همواره در مسیر خدمت به مردم بوده است، گفت: اعتبار بانک ملی ایران در عرصه ملی و جهانی نتیجه اعتماد دیرین مردم به این بانک است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه این بانک همواره در مسیر خدمت به مردم بوده است، گفت: اعتبار بانک ملی ایران در عرصه ملی و جهانی نتیجه اعتماد دیرین مردم به این بانک است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  غلامرضا پناهی به همراه هیاتی متشکل از مدیران عالی بانک از اداره امور شعب استان فارس بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و موارد مطروحه استان قرار گرفت.

وی در این بازدید با تاکید بر اینکه اعتماد عمومی جامعه نسبت به بانک ملی ایران بر اساس خود آگاهی و خردورزی مشتریان در عرصه جهانی و بین المللی است، عنوان کرد: این بانک یک سرمایه ملی و مردمی است که ریشه در تاریخ، فرهنگ و باورهای عمیق قوم ایرانی دارد.

پناهی با اشاره به اینکه بانک ملی ایران در تمامی مقاطع تاریخی، همواره از اعتماد عمیق مردم نسبت به خود با تمام وجود صیانت کرده است، تاکید کرد: سرعت عمل و پیشرفت روز افزون بانک ملی ایران در حوزه های انفورماتیک و ارزی بیانگر اراده محکم این بانک در توسعه بر مبنای استانداردهای جهانی است چرا که امروزه بانکداری در کشورهای پیشرفته دنیا با شتاب بسیاری به سمت خدمات محوری گام بر می دارد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران توسعه بانکداری الکترونیکی را مهمترین مسئولیت اجتماعی این بانک دانست و ادامه داد: بانک ملی ایران می تواند در قالب ارائه خدمات الکترونیکی آسان و قابل دسترس، در توسعه فرهنگی و رفاهی مردم و جامعه سهم قابل توجهی را ایفا کند.

پناهی تغییر نگرش در فرایندهای سنتی مدیریت را لازمه ارتقاء عملکرد سازمان قلمداد کرد و افزود : تمرکز بر تنوع محصولات بانک ملی ایران در بخش آی تی، این بانک را در ردیف سازمان های پیشرو از حیث نوآوری در خدمات انفورماتیکی قرار داده است و سامانه بام ، یکی از جذاب ترین محصولات حال حاضر سیستم بانکی در حوزه آی تی است.

وی از رونمایی سایر محصولات حوزه آی تی بانک ملی ایران با در نظر گرفتن سلائق و نیازهای مشتریان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تغییر نگرش در حوزه های بازاریابی یکی از ضرورت های بانکداری نوین است و بر همین اساس نگرش بازاریابی باید به سمت و سوی مشتریانی که حوزه فعالیتشان بر مبنای توسعه و رونق اقتصادی آحاد جامعه است، سوق داده شود.

پناهی در خصوص وصول مطالبات بانک ملی ایران گفت: وصول مطالبات از حیث اینکه بانک ملی ایران را نسبت به مشارکت بیشتر در طرح های اقتصادی مبتنی بر منافع عمومی جامعه توانمند می سازد ، دارای اهمیت است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران کارمزد محوری را مهمترین رویکرد بانکداری نوین دانست و بیان کرد: کارمزد بانکی باید در قبال ارائه خدمات شایسته و در خور مشتریان، دریافت شود.

همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک در این بازدید ضمن ارایه گزارش عملکرد اداره امور استان فارس، همبستگی سازمانی را لازمه ارتقاء جایگاه سازمان دانست و گفت: پیشرفت و توسعه کشور در نتیجه مسئولیت پذیری هر فرد و سازمان است.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد