درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32576صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 16 بهمن 1396 - 12:20
در قاب بهار انقلاب اسلامی / 4/ تسکین آلام زلزله زدگان با حمایت بانک ملی ایران
بانک ملی ایران که از ابتدا با کمک مردم تاسیس شده، اکنون نیز در کنار مردم است و این را در همه امور، از جمله در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود ثابت کرده است. نمونه اخیر این حضور، حادثه دلخراش زلزله غرب کشور به ویژه منطقه کرمانشاه بود که پس از وقوع آن بانک ملی ایران با تمام توان به کمک هموطنان آسیب دیده شتافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران که از ابتدا با کمک مردم تاسیس شده، اکنون نیز در کنار مردم است و این را در همه امور، از جمله در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود ثابت کرده است. نمونه اخیر این حضور، حادثه دلخراش زلزله غرب کشور به ویژه منطقه کرمانشاه بود که پس از وقوع آن بانک ملی ایران با تمام توان به کمک هموطنان آسیب دیده شتافت.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اقدامات این بانک برای یاری رساندن به زلزله زدگان منطقه کرمانشاه به دو بخش کمک مستقیم نقدی و غیرنقدی و نیز کمک در حوزه امور بانکی تقسیم شد.
 
 در بخش کمک های نقدی، بانک ملی ایران یک هزار و 970 فقره تسهیلات به مبلغ 139 میلیارد و 556 میلیون ریال به زلزله زدگان پرداخت کرد.
 
 بر اساس دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی، برای پرداخت تسهیلات به مردم این منطقه، ضمانت های حداقلی و به صورت زنجیره اى دریافت شد و سابقه داشتن بدهی های بانکی یا چک برگشتی در پرداخت تسهیلات منظور نشد.
 
 در بخش کمک های غیرنقدی نیز مقدار زیادی اقلام مصرفی شامل آب معدنی، چادر، گاز پیک نیک، نان، غذا، پتو، دارو، تجهیزات پزشکی، اعزام پزشک، کانکس و ... برای مردم شریف این منطقه ارسال شد.
 
 اما بسیاری از کسانی که در این حادثه آسیب دیدند، جزو مشتریان و تسهیلات گیرندگان از بانک ملی ایران بودند، بنابراین الزامی بود که بانک با آنها حداکثر مساعدت را داشته باشد. بر اساس اعلام مقامات استان کرمانشاه، در پی وقوع این حادثه 9 شهرستان و 2 بخش زلزله زده مشمول امهال تسهیلات شدند که در نتیجه از روز پس از وقوع حادثه، عملیات پیگیری مطالبات از آنها تا تعیین تکلیف نهایی متوقف شد.
 
 با مشخص شدن عمق حادثه در مناطق زلزله زده کرمانشاه، بانک ملی ایران از چاپ تقویم و سررسید سال 1397 صرف نظر کرد و هزینه های آن را برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از حادثه زلزله کرمانشاه اختصاص داد.
 
 مدیرعامل و تیم مدیریتی بانک ملی ایران در فاصله کوتاهی پس از وقوع حادثه کرمانشاه، سه بار در منطقه حضور یافته و از اقدامات انجام شده بازدید کردند. اقدامات حمایتی بانک البته هنوز به پایان نرسیده و همچنان تا بازگشت شرایط به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد