درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32494صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 10 بهمن 1396 - 16:44
شعب بانک ملی ایران خلوت تر می شوند!
در روزگار کنونی که همه از ترافیک گریزانند و حتی ترجیح می دهند برای خرید کالاهای روزمره نیز از مراجعه حضوری به فروشگاه ها پرهیز کنند، حاضر شدن در شعبه بانک هم برای مشتریان نمی تواند چندان مطلوب باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در روزگار کنونی که همه از ترافیک گریزانند و حتی ترجیح می دهند برای خرید کالاهای روزمره نیز از مراجعه حضوری به فروشگاه ها پرهیز کنند، حاضر شدن در شعبه بانک هم برای مشتریان نمی تواند چندان مطلوب باشد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تا چند سال پیش توسعه فیزیکی شعب و افزایش کارکنان برای بانک ها یک مزیت محسوب می شد، به طوری که هر بانکی قصد داشت خود را به صورت فیزیکی در دسترس مشتریان قرار دهد، در حالی که این روند در حال حاضر کاملا برعکس شده است.

بانک ملی ایران با داشتن گسترده ترین شبکه شعب در سراسر کشور، روزانه حجم زیادی از مراجعات مشتریان را پاسخگوست. با این حال اقدامات انجام شده برای توسعه بانکداری الکترونیکی، اینترنتی و غیرحضوری از حجم این مراجعات کاسته است.

سامانه «بام» به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و اکنون بیش از دو میلیون کاربر، روزانه خدمات بانکی خود را از این طریق دریافت می کنند. «بانک آفیسر» ها نیز بدون حضور مشتریان، خدمات بانکی مورد نیاز را به آنها ارائه می کنند که البته سرعت این خدمت رسانی بر بستر پیام رسان «بله» به شدت افزایش یافته است.

اکنون تجهیزات نرم افزاری بانک ملی ایران کاملا به روز است و سخت افزارهایی مانند VTM و CRS در مکان های قابل دسترس مشتریان در حال نصب است که بخش قابل توجهی از نیاز آنها را بدون حضور در شعبه برطرف می کند.

همه این اقدامات به منظور کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و تکریم و احترام به آنان انجام شده است. با توسعه این اقدامات، پیش بینی می شود روند خلوت شدن شعب
بانک ملی ایران به سرعت ادامه یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد